Vecka 30

Idag är jag i vecka 30+3 och magen växer på bra . Jag kunde inte sova mycket inatt och vet inte varför. Just nu min absolut favo program att komma på är Oprah :o) Hon täcker ju alla ämnen och hon är så himla grym.
Bilder på magen

En från sidan

11-12 kg tyngre än i Augusti just nu . Elias sparkade boll till sent inatt han måste ha haft otroligt skoj eller kanske han möblerade om därinne :o) Rörerlserna börjar göra ont nu så det känns inte sådär super mysigt hela tiden.

Idag är dag två på sockerförbud som jag och min dotter har infört. Fuskar jag får hon 500 kr fuskar hon ska hon ge mig 200 kr. Fair deal tycker jag och det gäller Feb ut.
Har ni det lätt att fastna i socker fällan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0