Söndagar rockar

Hej folks :
Så mycket händer just nu vilket gör att min energi går åt rätt bra under dagtid. Jag tänker på bloggen det gör jag men orkar inte skriva när jag väll har tid.

Idag är det dessutom träning med trångsunds pojkar 03 Black Stars som kommer ha tre cuper nu under våren samt Sanktan. Jag vet inte om det är på grund av namnet men vi brukar få studd motstånd vilket är bara extra kul för våra killar då dom får träna extra hårt på att hålla sina positioner. Det vanliaste med att träna små killar är att ftast ser det ut som en geting klump när alla 10 ska ha samma boll istället för att sprida ut sig och sedan ropa på lag kamratens namn att han e ledig och vill ha bollen. Det ser grymt kul ut men våra killar har blivit otroligt duktiga på att lyssna och hålla sina positioner.

David har lagt ner mycket energi och fritid på planering organisering då det krävs rätt mycket för att få tränings tiderna att funka med alla föräldrar. Dessutom är vi ingen prioritet hos kansliet då dom är små killar än och dom som äör större får bästa hallerna och tiderna. Små trist men det är så det är.


En otroligt bra nyghet är att jag lyckades få en sponsor till grabbarna så alla får snygga tränings overåller :o) Takcentrum sponrade killarna vilket jag blev otroligt glad över. Killarna växte direkt 10 cm av att höra nygheten och vi söker nu flera sponsorer. Vi behöver thermosar för våran försäljning. Vi måste få igång våran lagkassa och med detta behövs utrustning som bort. thermos . muggar mm men vi behöver också en större hall för att bjuda in en annan lag så vi kan sälja . Neo och hans kusin när dom var små .


Jag ska börja träna idag tänkte jag och testa om det funkar. Sist fick jag en del sammadragningar men jag ska se om jag tränar annorlunda kanske det går annaras blir det tyvärr bara vila fram tills Elias är född. Hans sparkar gör ont nu speciellt när jag ibland får inte sitta bekväm längre. Elias sparkar direkt att mamma det där är grymt obekväm för mig skärp dig. Magen är i vägen helt enkelt och det är 70 dagar kvar!!! Hur ska detta gå? Jag kommer bli blåslagen eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0