Min söndag

Hej igen :o)
Kors i taket två inlägg på samma dag *ler* . Idag har min söndag gått i matlagnings tecken . Jag har gjort köttfärssås med spaghetti . Jag har gjort en taco paj som vi ska äta om några dagar så den lade jag in i frysen . Sedan lagade jag köttfärsfyllda canneloni som ligger också i frysen :o) När jag blev klar så var det dags för fotbolls träning med pojkar O3.


Dagens träning gick sjukt bra killarna gör framsteg och lyssnar på både Calle och David som tränar killarna. Jag är mest med och ser till att de sköter sig med att lyssna på coachen osv. Men Idag var en riktig bra dag . Vi har som lag spelat nu två cuper som har gått väldigt bra för oss. Vi mötte bra lag som bromma pojkarna, hammarby , haninge if . Killarna imponerade oss tränare och deras föräldrar. För att vara 7 år så är dom duktiga och kommer såklart bli bättre.

Just nu är jag i köket och lagar nötstek till imorgon och pannkakor :o). Har jag tid så måste jag passa på medans energin finns. Vissa dagar är jag sjukt trött på kvällen att jag orkar inte laga middag . Eller att mina ben är trötta och höfterna känns . Det gäller att passa på medans man kan .


Ikväll kommer familjen frykman mysa lite i soffan :o) Martin har gjort sin läxa !!Jessica ska göra sina saker klar till imorgon . Mys med en bra film vore toppen .

Kommentarer
Postat av: Danka

Åh, du är en riktig bullmamma. Jag måste tacka för det fina mms:et. Magen är så vacker!



Klappa honom lite från mig.



Kramar i massor

/Danka

2011-01-20 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0