Vecka 18

Tänk va tiden går fort ibland. Visa dagar tycker man att tiden går sakta men visa dagar så går det riktig fort. Idag har varit en sådan dag där tiden gick riktig fort. Det har varit en dag utan huvudvärk och då är jag otroligt glad. Jag hatar att ha huvudvärk och förstår inte riktig varför man får det när man är gravid men jag hoppas att den går över.


Jag är redan i vecka 18 nu och börjar gå mot vecka 19, Bebisen sparkar och röjer därinne vilket är otroligt mysigt. Det är en otroligt upplevelse att ha en bebis i magen men gud va det tar på krafterna. Jag orkar knappt träna visa dagar och jag har lovat mig själv att lyssna på kroppen . Min kropp förändras fort under en graviditet och det är inte direkt något jag kan göra något åt. Jag har inset att jag lättare går upp i vikt då jag är så mycket hungrigare i perioder. Jag får äta små måltider men oftare och kyckling vill jag inte ens lukta på. Lukten får mig att vilja spy. Dock försöker jag välja bra mat men det är inte alltid det man vill ha tyvärr. Jag får göra mitt bästa helt enkelt.


Vi har köpt ny bil Toyota Avensis och den är så fin 7sits

Så nu kommer vi alla få plats :o) Jag är så trött att jag ska vila en stund nu Återkommer igen imorgon .

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jätte fin mage : )

Skickar en massa kramar till dig!!

Ha en skön helg <3

2010-11-04 @ 19:37:48
Postat av: Ellie

ÅHH vad härligt gumman!. Själv tycker ajg tiden står still för mig (och har gjort hela graviditeten). Kanske är det för att du har så många barn innan som du tycker tiden går fort. Jag hinner tänka för mycket på vilken vecka jag är i och dagarna emellan så det känns som dagarna smyger. Idag har jag gått 30 veckor:) 9-10 veckor kvar jippi!

kram från mig och min bebis

2010-11-04 @ 20:10:35
URL: http://ellielilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0