Tiden går både fort och sakta

Ibland känns det som om tiden bara flyger förbi och att man inte hinner med. Sedan har man dagar där allt står still och klockan går sakta framåt. Sjukt irriterande!!! Jag vill att det ska helst vara april nu!!! hahahah Vem vill inte det eller hur ? Jag vet att jag kommer då ha den finaste påskäggen <3

Jag är nu i vecka 21 så halva graviditeten har jag klarat och min fotbolls spelare därinne sparkar förfullt!!! Det är mysigt att känna hans rörelser och det kan sätta fart att jag måste på toa hela tiden också.

Namn är inte inte heller det lättaste att komma överens om denna gång!! Har ni några bra pojk namn skriv gärna det till mig. Alla tips tar vi emot.



Det är inte bara magen som växer , närmare sagt hela jag!!! Tjockisen in da houze!!!

Snart är det fotbolls match , min älskade Milan ska spela mot Auxerre!!! Kom igen Ibra

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej Vanessa! hoppas allt är bra med dig och magen!. Ang namn så om jag hade haft en pojke i magen skulle den hetat Jake eller Andy vilket jag tycker är väldigt fina namn. Jag gillar mer amerikanska namn och därför kommer min dotter heta Heiley:). En annan sak som vore kul om du skrev om är hur du tycker att upplevelsen var under dina tidigare förlossningar och HUR ont det gör att föda. Jag är ju så klart själv väldigt intresserad av detta och tycker det är kul och höra vad andra tycker. Kanske i ett blogginlägg?.



Massa kramar från mig och bebisen:)

2010-11-25 @ 16:09:02
URL: http://ellielilja.blogg.se/
Postat av: Ett kärleksbarn

Ett kärleksbarn ska ha ett kärleksnamn "Angelo" eller "Love" "Amadeo" eller "Amadeus"



titta på följande länk:

http://www.behindthename.com/nm/a.php

2010-11-26 @ 06:15:51
Postat av: Annica

Vad spännande!! Så fin mage! kul kul! Vad vill ni ha för typ av namn? var det ingen som föll er i smaken på mitt sms?

2010-12-02 @ 23:13:49
Postat av: jossan

FIIIN MAGEN!!



Ta hand om dig tjejen.

Kramar

2010-12-15 @ 22:10:23
URL: http://wellnessbyme.blogspot.com
Postat av: Petra

Robin, Elias, Milton, Viktor, Liam, Erik, Kevin, William och Maximillian är fina namn.

2010-12-23 @ 17:13:04
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0