Rutin Ultraljud

Hej alla läsare
Tiden går och jag är inte direkt bra på att uppdatera bloggen . Jag lovar att jag ska bli bättre på det helt klart. Igår kl två hade jag rutin ul som görs på alla kvinnor mellan vecka 18-22 vad jag fattade det som. Min bebis såg så fin ut och allt var som den skulle, så nu kan jag bara lugna ner mig . Jag frågade om könet också och fick veta att jag har en pojke i magen . Så vi blir 4 killar och 2 tjejer i familjen frykman <3 Jag älskar min bebis !!!

Här ser ni tydligt könet :o)

Jag blev min beräknat datum blev flyttat från den 7 april till den 3 april 2011 så jag var tydligen längre gången än jag trodde. Min dotter var med oss på ul och när hon fick veta könet vart hon besviken då hon önskade sig en lilla syster. Nu hoppas jag bara att pojken får mer av mina italienska drag då dom andra två Martin och Neo ser riktig svensk ut . Min dotter är det enda som har mina drag tycker jag.

Nu ska jag bara komma på ett bra namn :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0