We are all winners

There is a winner in all of us , a fighter , a person thats wants games in life and wants to achieve them . Detta är något som jag fik höra när jag var yngre och det har stannat hos mig helt enkelt.

Igår tränade vi armar istälet så idag mosar vi benen *puh* ångest ................LOVE  hahah ha det är precis i den ordning.
Hmm undrar vad jag ska ge mig på idag på gymet , jag vet att mr knäböj atg och jag har gift oss och trotts att jag skulle vilja skilja mig så säger fröken vilja att nix pix det är inte ett alternativ *asg*  Sanningen är att kontinuerlig träning , med framsteg ger resultat i slutändan . Och det gäller allt i livet bara man ger sig inte så oavset hur svårt det blir .

Jag har nyss ätit lunch och ska strax forsätta knäppa in mina adressers för reklam utskicket  jag håller på med och det går så segt tycker jag . Det tar verkligen tid !! Men det är en bra investering jag gör för då har jag min register uppdaterad. Många är oroliga för finans kriset  i bygg branchen men vi kör vidare och fortsätter som vi har gjort . Knyter nya kontakter och är lika hungrig för mer jobb då brukar det gå bra.

Davids diet går bra och livet rullar vidare . Jag gissar att det är rätt många som dietar inför Sweden Grand Prix och jag längtar mer och mer tills april . Ska kolla hotel nu också så man har det mesta på plats .

Tack så otroligt mycket för alla fina kommetarer och jag hoppas att ni inser verkligen att kan jag så kan ni också . Man får helt enkelt bara byta livstil lite . Man behöver inte vara fitness tokig men ni kan undvika visa saker i kosten under vecko dagarna och ha en unnardag .

Ha en kanon dag lämnar er med en Video Robinforlife gjorde

Tusen tack Robin !!!

Kommentarer
Postat av: becky

varför har vi inte fått sett ett kort på ur du ser ut idag? nyfiken :)

2009-01-14 @ 14:48:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Denice

"There is a winner in all of us , a fighter , a person thats wants games in life and wants to achieve them"





I couldn´t agree more Vanessa =)

Din man måste känna sig trygg med att ha en sån go fru som ställer upp och vet vad han går igenom nu på diet. Ni verkar vara ett toppen par och ett bra team. All lycka till din David nu. Jag hoppas på att kunna komma ner till Varberg å kolla på tävlingarna =) de är min plan iaf!



Ha de gott =)



Kram!

2009-01-15 @ 23:38:25
URL: http://www.metrobloggen.se/denice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0