Vilken god lunch

Ok girls and men ofcourse Nu har jag gjort en lunch på under 20 min som var extreme gott
Allt du behöver är
Färsk tonfisk
vitlök
lök
sambal oelek
 isbergs sallad
tomat och det som önskas

Börja med att ta typ 200 gr tonfisk och lägg den i en mixer med lök , vitlök och samal

Så här kommer det se ut

Gör små biffar och sedan lägg dom i en stekpanna som du har hällt lite vatten i istället för olja . Ni kan använda olja jag valde att inte göra det bara .

När dom är klara så använder du isbergssallad som hamburgar bröd och lägger fint en tonfisk biff i och det ni vill ha till
jag gjorde 3 olika
en med tomat , gurka , dinjon senap och  lök  , den andra hade jag samma fast med en halv avokado  och MUMS MUMS MUSM !!!

alla tre när dom var klara

Sorry för dom kassa mobil bilderna men hoppas ni kommer njuta av den här goda salladsburgaren :o)
och byttig är den också !!!
Hur bra som helst på diet också.
Håll utkik i Davisds blogg då han lägger upp man bilder också

Kommentarer
Postat av: Danka

Hörru tjejen, du såg grymt biffig ut igår, vacker som vanligt....#%`%(#)"= ;0)



Vilka goda biffar (det vattnas i munnen när jag såg bilderna), när ska du öppna en restaurang för bara byggare?? :0)



Fortsätt väx, fortsätt kämpa....



kram kram!

2009-01-22 @ 16:11:51
Postat av: Rosen

Tycker det är så roligt att följa din blogg. Jättebra när du lägger ut mattips på både mat och på nyttiga onyttheter. Typ din äppelpaj och när du gjorde egen typ chokladpudding.



Undrar hur gör du med Hy-pro när du har det över gröten? Är det vanligt protien pulver som du blandar med vatten och har över eller?? Är jättenyfiken. Ser så gott ut!



Kämpa på! Du är grym!

2009-01-22 @ 19:49:00
Postat av: Anonym

Åh, kul att fler än jag gör tonfiskburgare med isbergssallad. Ett supergott tips är att blanda kvarg 1% med ajvar och sedan smeta på lite på burgarna.



Ha det fint!

2009-01-22 @ 21:02:00
Postat av: David Frykman

Torskburgaren med sambal olek och dijon senapen i salladsblad var rena rama gormet käket! Du är fantastisk gumman!



Tack för all hjälp!



/D

2009-01-22 @ 21:10:31
URL: http://davidfrykman.blogg.se/
Postat av: Sussi

Mmmm, de såg gott ut...

Om man kan äta fisk :)

Du gumman, jag undrar över hur du får i dig vitlöken när du va förkyld, äter du dom rakt av??

Jag är omringad av bakterier, kan verkligen inte bli sjuk nu, bara en vecka kvar...

Måste ha massa med tips.

Enchina force tål jag nog inte..

Men vitlök, multi och c vitamin tar jag i mängder.



Ha de!!

2009-01-22 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0