Träning med en man på diet

Ja då är det min tur att vara den som ska ha tålamod :o) ojoj min man i en hungrig tillstånd är värre än en ursvulten lejon *asg* nä men det märks att han är hungrig . Vi är två som är stor i maten annars och från att ge kroppen mycket mat till att gå ut hårt ja då skriker kroppen efter mat. Det märks otroligt mycket nu att han har gått ner tycker jag själv.

Idag körde vi axlar och bröst och eftersom min prio är axlar så börjar vi med det. Vi körde axelpress bakom nacken i smithmaskinen , sedan axelpress och jag körde med 21 kg hantlarna !!!! stolt ! och sedan lyft åt sidan . Hela axelpasset kändes riktig bra . Direkt s¨å körde vi bröst i hammer maskinen som tar så förbaskat bra , sedan lutande flyes och här kör jag med 13,5 kg hantlar riktig bra tröööööööck och vi avslutade med cable cross . David körde cardio också .

Min bror kom hem idag från NEW York  med massa presenter !!! yippi yeah i fik en snygg old school adiddas track suit !!! nice ! Han har tydligen jobbat otroligt långa dagar och haft det bra dock har han saknat hemlagat mat .

Min dagsform är 59 kg go och rund och tränar på som bara den . ska se till att knäppa några bilder så att ni kan se . Skulle inte vilja säga att jag älskar formen men det är bara att accepetera att det är så jag ser ut just nu och att jag bygger. Har skärt till maten så fet och onyttig mat är ut vardagen dock ok på lördagar om jag är sugen . Orkar inte gå på en lång diet igen så det gäller att inte behöva överdriva med vikt uppgången . Dock hitta den balansen som passar just mig . Jag har inte hittat den än men är på god väg.

Vad har ni gjort för nyårs löften för 2009 ? Någon som vill dela med sig?

Jag har gjort en fiskgratäng till min man
2 x 260 gram fisk
röd lök samt gul lök
100 gram skivade tomater
4 äggvitor
1tsk senaps pulver
salt o peppar


Kommentarer
Postat av: 3-barns mamma som lever för styrketräning

Måste bara säga att du är en fantastisk inspirationskälla.....

kram på dig

2009-01-06 @ 00:13:42
Postat av: Sedaleme

Hejsan!Är ett stort fan av dig! Tycker du är superduktig! Grymt imponerad.



Ber om ursäkt om jag frågar en för personlig fråga. Men hur mycket inlägg har du i dina bröst?? Ska nämligen göra en bröstförstoring och har så otroligt svårt att bestämma storlek. Tycker dina ser jättebra ut. Är samma längd som dig och ungefär samma vikt. Därför jag undrar.. Hoppas du inte tar illa upp! Vore jättetacksam för svar.

Mvh Sedaleme

2009-01-06 @ 11:36:34
Postat av: Vanessa Frykman

Hej sedaline

Jag har 420 cc i varje bröst och gjkorde mina av en kvinlig kirurg på nacka klinikken . Lade mina under bröst muskeln också.



Hej 3barns mor

Åh tack så otroligt mycket tjejen blir riktig glad av att höra sånt. Vi kvinnor oavsett mamma eller inte kan om vi vill.

2009-01-06 @ 15:44:43
Postat av: Sedaleme

Tack så otroligt mycket för ditt svar! Är väldigt taksam!

Ha det bäst!

Mvh Sedaleme

2009-01-06 @ 16:28:25
Postat av: JEnny

hej kul att du lägger ut recept tycke rja g. min pojke tränar rätt mycket ..tyvärr är jag gravid nu o klarar inte av att laga mat. men när du gör den fiskgratängen blandar du allt då .. o sen lägger tomat över? Förreste, du va jätte fin på lucia pokalen

2009-01-07 @ 09:24:02
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se
Postat av: Dreadlocks babe

den maten ser väldigt god ut kan ja säga=)

tyckte du va grym på lucia o har följt din blogg sedan dess...=)

Hoppas inte din man e alltför gnällig nu när han dietar.. du vet män..haha..får dem en förkylning e dem döds sjuka..



Kram Liza

2009-01-07 @ 19:02:34
URL: http://www.metrobloggen.se/liza85

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0