Sov hela morgonen

Gud va jag har sovit ochd et känna något bättre . När jag är sjuk så brukar jag verkligen inte må så bra med dom sista timmarna nu på morgonen gjorde verkligen under. Sade till min man jag behövde mer sömn och jag sov vidare till halv told ;o) det ska ni veta händer inte ofta i det här huset. Jag kommer inte ihåg sist jag sov så mycket . Tror det måste ha varit innan jag skaffade barn!!!

Näsan rinner och jag tar vitaminer för fullt så att magen är otroligt förbannad på mig , den gillar absolut inte min häx blandning. ;o)

Hur mår ni annars då? Jag tycker att det händer inte så speciellt mycket i mitt liv just nu då allt går som vanligt och inget är direkt nytt.

Dagens titt i spegeln krävde mod *asg* det som var snyggast tyckte jag var mina läppar hhahaha sedan mitt hår .Man ser inte direkt snygg ut när man vaknat och är sjuk !

Kram på er  titta min fettfri bröd

Kommentarer
Postat av: Danka

Hej tjejen!



Ligger just nu i sängen och tycker synd om mig själv. Hade frossa i natt och 39 grader feber. Har först nu tagit painkillers...... så kunde gå upp och fixa lite tomatsoppa.... Det är synd om oss.



Krya på dig!



kram

/Danka

2009-01-08 @ 14:10:31
Postat av: Millan

Hej sjukling! Jag är oxå förkyld just nu, visst är det synd om oss??

Skulle jag kunna få receptet på ditt bröd? Det såg jättegott ut.

Krya på dig, Kram!!!

2009-01-08 @ 21:14:40
URL: http://millansandberg.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag måste verkligen bara fråga varför David tränar med mösse på sig?? Svettas han inte sjukt mkt under den där. Jag skulle juh klia ihjäl mig =)

2009-01-09 @ 11:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0