Nu ska jag växa

Så nu är det klart och bestämt jag ska växa *asg* nä men jösses träningen är riktig kul just nu . Idag var det armarnas tur och vi har börjar köra sittande bicep curl med lutandebänk. Värmde upp med högreps med 5 kg och sedan gav jag mig på 13,5 kg hantlarna  och körde 3 set och körde mellan 4-6 reps och drop till 7,5 kg och körde tills jag inte orkade mer .


Nästa övning var ståend hammercurl jag gav mig på 17,5 kg och gjorde en 2a och kände att skulle jag fortsätta skulle jag inte få bra kontakt på grund av att man drar in andra muskler under övningen så jag fik ta 13,5 för 15 kg hantlarna var tyvärr upptagna. Körde tills 15 kg blev lediga och sedan var jag back on track . Körde tills jag inte orkade mer helt enkelt.


Nästa övning blev consentrations curl i en biceps maskin som är rätt bra det var bara att pumpa det sista man hade att ge och jösses vilken känsla!!! I love it .

Jag tror jag piskade David rätt bra idag och han såg rätt nöjd men otroligt slut samtidigt. Vi körde en triceps maskin men jag fik avbryta då min handled var inte glad med den övningen . Vi bestämde för att köra med hantlar så det gjorde vi . Jag är lite försiktig med min handled då den har klagat lite nu att jag kör mer press övningar . Så 3 set med hantlar och sedan var det att köra slut i cable maskinen med push dowm och pullover :o) riktig fint pass jag är nöjd :o)
oh let me get that for you ;o)

Skönt att känna sig glad och levande nu är det Imerican idol men först natta mina boys :o)

Kommentarer
Postat av: hoppa

ouhhh, who is that!?

like this blog a lot=)

2009-01-29 @ 14:19:16
Postat av: omfg

ANABOLA IS DELICIOUS!

2009-02-01 @ 16:23:23
Postat av: Vanessa Frykman

Hej omfg

Tack för att du orkade lägga ner din tid att ge mig en sådan underbar kommentar .

Hoppas du haft en bra helg

2009-02-01 @ 17:15:54
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0