Minus 10 grader

ute och jag har frusit i precip hela dagen . Inatt svettades jag dock frös jag också så det var riktig skumt , imorse var jag också riktig trött och humöret var inte direkt den bästa både igår och idag . Jag tror ärligt talat att min mens är på ingång för jag känner igen alla pms symtomen . En av grejerna jag märker är att jag vill äta och är sugen på allt och nästan precip hela tiden .

Jag känner mig förkylld och ont i kroppen så jag kommer ta det rätt lugnt hela veckan tror jag men jag håller på kurera mig förfullt för vi har nämligen inte tid med att ligga och vara sjuk. Jag har massa kläder på för att hålla mig varm också . Så nu är det bara att vila resten av kvällen och låta kroppen sköta sitt.

Imorse så lagade jag mat i flera timmar , gjorde Davids fisk burgare för två dagar och sedan var det dags för min mat och ja just det barnen ska också äta !!! irriterande värre när man vill bara sitta ner och vila men det gick undan och efter det belönades hela familjen med en bio besök . Barnen fik plocka lite godis och jag tog popcorn och vet ni var det var 11 månader sedan jag åt popcorn och shit va gott ! Vi såg ju filmen


Riktig bra och rolig barn film och bio salongen var rätt fullt med barnfamiljer och det ser så mysigt ut tycker jag .
David sov en liten stund då han var riktig trött och har idag också kännt mer hunger så nu kurar magen :o)

Jessica är framme nu i sälen och har det tydligen bra med sina vänner . Den tjejen packade igår ikväll en res väska dock hade hon pachat för 14 dagar istället för 4 ;o) thats my girl !!!! Vi kunde knappt stänga resväskan och då satt vi på den *asg* vilken syn alltså. Men hon är envis !!!

David ska strax köra sina intervaller 30 min och jag kommer nog bara ligga i soffan och vila . Sitter nu och har ont i kroppen .
Frukost äppelkaka
50 g havre
10g kruska kli
10 g spyssilian frön
1 tsk bakpulver
30 gram vanilj protein
3 äggvitor
1 banan
1 äpple

Balanda allt föruttom äpple i en dunke och blanda med elvisp till en smet . Banenen gör att det blir mer som en smet.
Häll i en form och sedan hällper du över äpplen som du har skärt i små bitar . och in i ugnen 200 grader i typ 15 -20 min

riktig god med en kopp te :o)



Kommentarer
Postat av: sid

Den filmen kan inte varit i närheten av bra haha! Bara sällskapet och godiset som gjorde filmen, erkänn :)

2009-01-04 @ 23:56:59
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: David Frykman

Ha ha riktig skitfilm men vad gör man inte för att få sova lite extra:)

2009-01-05 @ 21:33:33
Postat av: Danka

Äppelfrukosten ser ju god ut! Du är fantastisk i köket! :0)



2009-01-06 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0