It's Friday

Då var det fredag och Kristina som är naprapat hade tid för mig kl 11 . Jag har nog aldrig varit emd om att det kunde göra så fruktansvärt ont att bli maserad på bröst och axel musklerna. FYFAN!!! ONT ONT Men man får skylla sig själv som har inte strechat på ett bra tag .  Jag ska på återbesök nästa onsdag . Men nu vet jag också vad huvudvärken kom ifrån och jag hoppas att det kommer inte hälsa på igen .

Jag funderar starkt på att vila från träningen, Känns som om jag skulle behöva sakna gymet lite . Det sjuka är att själva träningen går riktig bra och det går framåt dock måste det vara mina hormoner som spökar för jag är glad ena dagen och små ledsen nästa . Jag vet att det är rätt vanligt för oss tjejer som har dietat länge att bli helt återställt kroppsligt , med detta menar jag hormoner .


Så vad händer ikväll och vad har man att se fram emot ??? Hmm ikväll ska jag njuta av en film tänkte jag och god middag med ett glas röd vin . Kommer kanske bli kött med massa grönsaker . Sedan är det mys och film 20,00 är det Lets dance och jag vill inte missa det  den här gången . Förra helgen fik jag kolla på söndagens repris . David kommer ligga lågt hela helgen och detta innebär att man bör låsa in honom i sitt rum *asg* fan det gör ju små ont i hjärtat på mig att se honom hungrig och trött men han valde spelet själv likaså jag gjorde när jag dietade. HELA NÄSTA VECKA  kommer han gå låg på kollisar då han ska äta det han vill på Lördag :o) att ha lördagen framför sig kommer göra att han kan hålla modet uppe och köra tungt trotts att man är slut mentalt och i kroppen. Hur som så finns jag där för honom .
David vid förra årets diet :o) trött eller?


Vad jag har att se fram emot att min äta rent slutar på onsdag och då kommer jag göra små justeringar  och jag håller på ändra min livstil vad gäller kosten. Jag börjar förstå att  min kropp gillar en speciell kost mer än en annan och att jag ska inte tänka att näääää fan nu går jag på diet. Det ska vara ens livstil och man ska inte gå hungrig och man ska njuta av det man äter . Det gäller att ha fantrasi och lura kroppen lite .
Tror min coach gav mig för mkt att dricka :o)

Har fått frågan om jag gillar att dieta och svaret är , Det är kul att se ens kropp förändras men det är inte lika kul att få äta så pass lite mat beroende på ens egen förbränning. Men när jag tittar tillbaka så tycker jag att jag hade en riktig bra diet så jag skulle helt klart göra om det även om det krävdes 8 månader för glädjen att stå på scen och har uppnåt sitt mål är så stor att det går inte riktig att bskriva med ord. ( kommer inte behöva dieta så länge igen ) :o)
annika party pingla


Nä  vi hörs lajter jag ska dricka vatten ta lite vitaminer och sedan dra till Neo
Hoppas ni har en kanon helg för jag hoppas min blir bra :o)
David frulle vi sm förra året då han hade ätarhelg :o)

kram på er

Kommentarer
Postat av: Martine

Ønsker deg en riktig god helg Vanessa!:-)

2009-01-23 @ 18:36:45
URL: http://tmartine.blogspot.com
Postat av: Ederer

Taaaaaaaaaaaaaack för den du :D:D:D:D



aldrig varit sååååå fet som efter jul o nyår... tur det finns akut dieter hahahaha =)



DU SKA FÅ IGEN ;)



Kraaam på dej =)







2009-01-23 @ 19:57:31
Postat av: David Frykman

Den där dietfrukosten var helt underbar!

SM frukosten var inte så dum heller:) Vattnas lite i munnen nu!

2009-01-23 @ 20:16:27
URL: http://davidfrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0