It's an awesome day

Sitter här och lyssnar på gamla 80,90 tal låtar och jösses vilka minnen man f¨år från back in the day :o) Lyssnar till olika låtar för att välja vad som ska spelas på Katarinas födelsedag nu i slutet av Januari . Det kliar i hela kroppen och man blir så glad av att höra bra och gammal musik :o) Vanessa vill dansa !!!!!!! nuuuuu

Idag köpte jag Ny kreatin så det blir att fortsätta ta kreatin tills coachen säger att man kn sluta . Det mesta känns bra och man känner att sakta men säkert är jag tebax på riktig . Vi alla vet att efter en tävling är det lite omtumblande med att man går upp i viklt , kroppens ska återställas  osv men huvusaken är just jag känner mig mycket bättre och därmed är en gladare fru och mamma!!! HÄRLIGT !!!

Att ha en man på diet är en spännande resa, på ett sätt vet jag vad han går igenom men jag ser att vi upplever just dietande annorlunda . När jag ser hur trött han kan se ut att vara så minns jag inte att jag hade det så värst. Kan det vara att jag är så fruktansvärt van att ha mycket att göra att min kropp anpassar sig fort? Jag kände väldigt få gånger hunger känslan  under min diet men David känner hans mycket. Vi har fått komma överens att jag kan inte ha saker framme som , nötter , chips . Han mår ok när han inte är i köket :o) Så idag ska jag plocka bort det på kvällen . Chipsen har dottern min gömt redan hahhaha och hon sade jag har gömt det så bra att ni kommer bara hitta den när jag har skitit hahahah rätt bra skämt måste jag säga.

Neo är en glad kille som vill ha allt dom stora killar har numera, Nintendo DS ligger högt på listan kan jag lova. Han var så arg att Martin fik en och inte han för han hade råkat önska sig fel sak var hans förklaring :o) sötnos eller hur .

Martin kommer vara hemma hos Farmor och öva på läsning på kvällarna i 14 dagar så han kommer få en hel del oalone time one on one med farmor och det uppskattas mycket. Härligt att få det stödet från henne då hon är lärare.

Ni skulle sett Jessica igår helt sminkat och önskar sig större bröst , kan inte tiden bara stanna nu hon växer lite för fort för att jag ska kunna hinna med . Jag är ju inte så gammal men jösses det är som en törstig blomma nyss fått vatten och blomstar ännu mer så upplever jag Jessica just nu . Men lika lat :o)

Det finns inget roligare än att skaffa sig barn , det är undert , spännande roligt , lärorikt  och en äventyr :o)

Nu ska jag ladda för axel och bröst pass !!!
Kanske återkommer med en recept.

Visst är han snygg min man åhh vad jag älskar honom

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

undrar bara om du kommer från ngt annat land? du skriver väldigt mkt stavfel och gramatiska fel (t ex: "en recept", "ny kreatin", "David känner hans mycket" etc). Inget illa menat, är bara nyfiken! :)

2009-01-12 @ 18:31:05
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Anonym

Jo jag kommer från italien så jag är 100 % blatte som är dåligt på att stava bra tyvärr :o)

2009-01-13 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0