It's a happy Day

Dagen började med att jag vaknade och kände mig riktig glad och utvilad . Imorse hade jag ingen huvudvärk alls och det var såååå nice . Sömn just nu verkar vara något som ajg behöver rätt så mycket av då jag tränar hårt och  håller på jämt med något . Jag åt frukost med mina barn imorse och vi pratade om att börsta tänderda då min son Martin hade 5 hål . Kan ni fatta hur dåligt man känner sig som förälder då ........Ångest som duger rätt länge måste jag säga . Känns som man har en skit förälder. Martin verkar ha fått mina dåliga tänder då jag hade lätt för att få håll som ung .

Jag lagar rätt mycket fisk nu när min man dietar och jag gillar att variera fisken . Tack Magnus för din tips ok hoki och jag har provat massor av olika fisker . Hoki är en god fisk det håller jag med om .

Jag har just blivit klar med att knäppa in 100 adresses i min register och det tar mig ungf en timme *gaaaah* har långt kvar men det är ett måste . Vad har ni för planer idag? Själv ska jag jobba till 16 och sedan blir det rygg träning med min man .

Har varit en hel del i köket den sista tiden för jag trivs att leka lite med min fantasi och se vad jag lyckas åtstadkomma med olika kryddor . Idag får vi se vad jag lyckas trixa fram men gott ska det vara .
Pannkakor gjort mpå havregrym och protein no fat :o)


Gubbes lunch :o)
Och vet ni vad  jag har träningsvärk i mina biceps !!!!!! helt otroligt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej VAnessa. om du har tid o ork. skulle jag bli jätte glad över recept på såna där pannkakor. hoppas du mår bra efter tävlingen..

2009-01-22 @ 13:47:10
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Jenny

Ja det kommer att komma snart

2009-01-22 @ 14:30:13
Postat av: Martine

Jeg har fulgt med i bloggen din i typ 1år nå og tenkte det var på tide med en liten hilsen..

Du virker som en super-tjej!

Så forresten bilde av frokosten du hadde laget til din mann på hans blogg, vil du legge ut oppskriften?

Den så namm ut:-) Samme med pannekakene om du har

tid..

Ønsker deg en super dag. kram

2009-01-22 @ 14:30:45
URL: http://www.tmartine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0