It's a good Saturday Morning

Hallå och vilken härlig start på dagen jag fik idag . Min vännina som fyller 40 vill ner i vikt så på helgen är det boot camp med Vanni ute i det friksa luften har vi bestämt. Då jag käör cardio på helger så bestämde jag mig att hjälpa henne lite extra och få en bra motion ut av det asjälv. Våran vännina Marita som bor nära mig hängde på också och kl 7 möttes vi !!! 90 min var vi ute och vi pratade non stop och riktig kul var det så imorgon bestämde vi 7,30 :o) så Marita skulle hinna dricka sin kaffe utan stress hahahahha.

Så nu sitter jag här och har hunnit gå 90 min , njuta av min frukost , och kl är bara 10 :o) helt underbart. Jag gillar att hålla schemat under helgen så att måndagar blir inte så hårda . David sitter nu och cyklar och jag tänkte börja kaske laga fisken så att den är klar . Kl 18 ska vi träffa coacherna för hans form koll också . Spännande !!!

Vad händer hos er idag? Jag ska träna rygg också senare med David och sedan tänker jag bara slappna av och njuta av att det är lördag .

Han en grym Lördag people !!!!!


I min mans blogg David Frykman kan ni se före och efter bilder från när jag började träna . Håll i stolen för herrejävlar  vad jag såg ut .......................gahhhhhhhhhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka bilder, jisses.

Kul att se dom :)



Kram

2009-01-10 @ 15:13:26
Postat av: rosie

skit, jag fick tårar i ögonen, de e sant! De är verkligen otrolig förändring man kan göra, grymt helt enkelt!

2009-01-10 @ 18:10:58
URL: http://fitnessfemme.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är i chock. Vet inte om jag skrattar eller om jag gråter. Klarar du att komma i tävlingsform och dessutom knipa en pallplats. Då ska tammetuuusan jag klara av att komma till en bra sommarform. Även att jag bara fått ett barn. :)



Grymt imponerad utav din resa. HERREGUUUD

2009-01-10 @ 20:24:08
Postat av: Jessica

Vanessa!! Det kan man inte tro, såg bilderna! Hur bra är du inte då!?!?! Sjukt vackra och DUKTIGA människa! Som sagt, min stora förebild! Kram

2009-01-10 @ 22:22:17
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Jessica

Tack så otroligt mycket , du är vacker du med !!!!

2009-01-11 @ 11:01:49
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Nina

Självklart kan du också fixa det!!1 Varför skulle du inte kunna det? Bara att bestämma dig och sedan göra det !!!

Tack för dina fina ord det värmde otroligt mycket .

2009-01-11 @ 11:02:53
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Rosie

Aww tack tjejen , resan har varit kul och lärorikt men tufft också och det känns skönt nu i efterhand att ha fixat det och inte givit upp.

Du är vacker Rosie det vet du att jag tycker och ska följa din resa nu :o)

2009-01-11 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0