I'm so happy

Finally säger jag bara !!!! Hypro 85 finns nu i lager igen i alla smaker :o) Jag kommer genast beställa min efterlängtat vanilj så att jag kan göra min äppelpaj igen .....MUMS Passa på att besälla nu för det försvinner fort . Beställning görs på STYRKADIREKT hemsida .


 Vanille
 Lemon-Quark
 Himbeer-Quark
Schoko
Cocos
Erdbeer 
Cappuccino
White Chocolate
Banane
Schoko-Nuss
Pistazie
Kirsch-Quark

Äppelpaj med havregryn

Här får ni en underbar recept på en äppelpaj

4 st äpplen
2tsk kanel
2 msk socker / sötningsmedel
2 dl havregryn
1 dl bakepro
1 skopa vanilj protein
100 gram smör

Severa pajen med hypro 85 vanilj smak som du har vispat med minimjölk !! så gott


En annan god tips till frukost är att ha cappuccino eller choko nuss på gröten *dregglar* 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag undrar om man kan byta ut bake pro mot ngt om man ej har det hemma?

2009-01-21 @ 07:26:38
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Linda

Bakepro är ett extra jag har över , så du kan skippa den om du inte väljer betsälla dn .

2009-01-22 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0