Hon är äntligen här

God morgon eller ja ni jag har inte precis vaknat men nu är jag full fungerande kvinna igen och kärringen min har anlänt så fint imorse och glad som ett barn på julafton ropade jtill min alskling att allt var nu som den skulle :o) Har nog aldrig tidigare i mitt liv längtat så att få mens *asg* mest för att då vet jag att  kroppen fungerar som den skall nu efter tävlings dieten .  Mensen försvan ju när jag låg så lågt på fett% Vanni är glad .

Oj igår pratade jag med min man lite på kvällen min motivation är inte direkt som den skall vara men jag kör på som jag skall . Motivation går upp och ner så snart går den upp. Svårt kan det också vara att se David gå ner och jag känner som jag går upp :o) ombytta roller eller ? Kan också vara förkylningen , dock jhar jag bestämt att ge det  en vecka och låta mensen gå över och sedan se om det är bättre. Kan vara alla hormoner också .

Inatt var min man hungrig och hade svårt att sova så det är inte direkt  en promenad på stranden att komma i form . Det krävs en målmedvetenhet som inte många har inom sig. Det är som att gå ut i krig som varar under en vis period och du bara krigar . .

Hur många kvinnor känner ni som är helt nöjda med sig själv? Jag känner inte en enda det finns alltid något man är missnöjd över . Blek , finnar. känner sig tjock, ja listan är vi bra på att göra lång. Känner någon igen sig? Jag gör det och känner mig inte blyg för att erkänna det.

Idag är det armar , jag kör på med David eftersom han är prioriteringen och jag får samtidigt en bra träningspartner samt att jag får ut det lilla sista i varje set. Jag kör axlar 2 ggr i veckan och rygg just nu och jag är alltid slut i musklerna känns det som , en skön känsla med andra ord.

Ha en bra dag folks hörs lajter igen

Kommentarer
Postat av: jackie

Vilken fin blogg du har! Titta gärna förbi våran, en av sveriges pouläraste bloggar! http://www.pixation.se/blog

2009-01-07 @ 11:14:01
URL: http://www.pixation.se/blog
Postat av: Mikaela

Jag känner igen mig. Visst finns det alltid något man är missnöjd med. Man kommer nog aldrig bli helt nöjd. Ha det.

Postat av: Sussi

Skojar du...

Sist jag var nöjd med mig själv, hmmmm, typ aldrig.

Tror de va 1989, då jag gifte mig, har aldrig känt mig så vacker.

Det bästa jag gjort å skulle kunna göra om de....

Med samma man såklart, ha ha ha.



Kram

2009-01-07 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0