Det snöar och det är så vackert ute

Jag blir så otroligt glad när det snöar och dessutom tycker jag att det är så vackert när allt är vit ute . Imorse år mina barn frukost med mig och jag som vanligt åt mina ägg . Jessica fik gröt med Hypro vanilj som jag blandade med kanel och mjölk . Martin ville ha en kalkon smörgås lite äpple att doppa i vanilj krämen jag gjorde av hypro 85 . Min lilla råtta Neo ville ha sina weetabix .

Dom är duktiga mina stora att ta vitaminer också vilket är bra . Jag köper hem apelsiner så att dom får i sig c-vitamin  också . Mina barn älskar frukt . Martin gillar att äta fisk och Neo dock bara fiskpinnar vad gäller Neo , tyvärr han är riktig svårt när det kommer till kosten . Jessica vet jag inte vad har häntr med ingen fisk där inte . Jag och David äter rätt mycket fisk och jag har gjort olika sorters fisk soppa vilket blev riktig gott . Smaklökerna är tebax helt klart och det är riktig skönt det för man njuter av kryddorna mer .

På vägen hem idag delade jag lite reklam för företaget och styrkadirekt . När jag satt på tunnelbanan så som vanligt skulle jag läsa Metro för att ha något att göra . Vad ser man jo all onnytig mat som falukorv är grymt billigt 2st för 30 kr . hmm Några sidor till ny butik ska öppnas Myway heter dom och två stycken choklad block för 30 kr ........vill dom verkligen göra alla socker beroende? BLIR TOKIG

Där jag bor så är det en uppförsbacke som man måste ta för att komma hem till oss och den om det har snöat  blir grymt hallt . Vad ser man då en bill med bra fart kommer förbi och vad ser jag ........en bilbarns stol med ungen stog upp i framsättet . Barnen kunde inte varit mer än 7-8 månader utan bälte??? Backen är farlig ju dessutom för man kan inte direkt bromsa hur som heslt om det är hallt .

Nä dax att forsätta ringa kunder och sedan hålla på med adresserna

Kommentarer
Postat av: Esios

finns idioter överallt. Om man inte tar på sitt barn bälte och inte har koll på att han/hon står upp i framsätet. är det dags att ta en ordentlig koll i spegeln och fundera på vilken typ av förälder man vill vara.... angående maten kan jag säga att jag avskydde fisk när jag var liten, men min mor såg mer eller mindre till att jag åt fisken ändå... fråga mig inte hur =) minns inte, men det enda de inte fick i mig tillslut var lever, det vägrar jag ära än idag, och det är jag stolt över! =D. ha det bra och keep up the good work!

mvh E

2009-01-29 @ 16:08:03
Postat av: Therese Persson

Hej Vanessa,

tänkte beställa från styrkadirekt, man kan inte hänvisa till din blogg för att få det mer fördelaktigt? :) e just frakten som e störig när man ska beställa...har köpt choko nus den e skitgod men vill prova vanilj med, du har inte tips vad man kan göra med choko nus? gillade inte det med kesella, men med mjölk var den god :)

Kram Tess

2009-01-30 @ 11:05:43
URL: http://sundmenglad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0