Det är Löööööööööööööördag

Godmorgon people
Vanni imorse var hur duktig som helst  och bestämde sig att ta upp löpningen igen på helgerna . Så jag skulle självklart testa min kondis på 5 km sträcka ................27 min så jag har inte tappat så otroligt mycket men ändå 3 min så nu ska det jobbas på helt klart.

Igår vilade jag helt från gymet för det behövdes verkligen . Jag köpte Pizza till barnen igår och själv njöt jag kyckling sallad och senare på kvällen en fluff. Det utan några som heslt problem slank ner lite vin och choklad också :o) I'm good *asg*

David hade idag sin lägsta vikt och han har form koll. Jag funderar på att boka lite roliga aktiviteter med barnen samt klippa mig . Jag kommer kanske klippa håret kortare och med lugg men det är inte något jag har bestämt helt än . Jag är som sagt petig med mitt hår så vi får se.

Nä frukost väntar och sedan morgon städning ....urk
Jag och David ...jag vet bad hair days ........urk

kram

Kommentarer
Postat av: Filura

Hej!



Brukar läsa din blogg som ren inspiration då du med din målmedvetenhet är bevis för att: "vill man så går det".

Det är givande att läsa om hur du i din låga pendlat mellan toppen och botten längs vägen att skulptera om kroppen.

Det som gör dig till en vinnare är att du tagit dig ur svackorna utan att ge upp och DET är peppande.



Hur som, nu var jag tvungen att skriva eftersom jag en gång i tiden slängde mina kort med bad hairdays från 80-talet =)

Kul att se era dock och ännu roligare att man kan misstänka att ni träffades som klasskamrater?

Gulligt och romantiskt!



Lycka till även fortsättningsvis!

2009-01-24 @ 13:11:20
Postat av: Sussi

Kul, du är modig om du klipper dig kortare...

Tycker de är så otroligt svårt att klippa av sig när håret är så långt, jag får ångest, ha ha ha



Ha en bra helg!!

2009-01-24 @ 14:09:24
Postat av: Anonym

Hmmm.. jag vet inte om du kommer att passa i lugg, du är jättefin i ditt vackra långa "gudinnahår" :0)



Men man ska aldrig säga aldrig. Har ju själv funderat på lugg ett x antal gånger, men min frisör satte ett stort NoNo....



Nu måste du berätta hur du gör ditt fluff, jag testade förra helgen, men det blev bara pannkaka av allt!



Coolt att du börjat springa! Kör på!

2009-01-24 @ 14:40:23
Postat av: Danka

Har precis titta på dvdn som medföljde bodytidningen. Måste säga att jag tycker att du BORDE HA VUNNIT!!!!!



F*n, jag undrar egentligen hur de bedömmer!



Jaja, jag hoppas i vilket fall att du snart ställer upp på ännuen tävling och visa vem som ska stå högst på pallen!



kram kram!

2009-01-24 @ 19:15:52
Postat av: Denice

Nääämen guu så söta ni är,hehhehehehe!

Gött me ett gammalt skolfoto =)

2009-01-24 @ 20:50:27
URL: http://www.metrobloggen.se/denice
Postat av: Philip

Haha, roligt med gamla skolfoton :)

2009-01-24 @ 21:55:10
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Filura

Åh men tack så otroligt myckat för dom fina orden . Ibland glömmer man själv vet du så det behövs att bli påmind . Tack det gjorde mycket att få höra det du skrev.



Ja vi har sparat bilderna och det är så otroligt roligt at titta tebax och se hur stilen var då back in the 90 s



kram

2009-01-24 @ 23:40:55
Postat av: Vanessa Frykman

tja sussi

Vette fan om jag vågar asg

2009-01-24 @ 23:41:24
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Anonym

Jo jag vet jag tvivlar lite på det själv men jag ska rdfråga min frisör :o) jag har en som jag litar på 100 % .



Har du blogg?

2009-01-24 @ 23:42:23
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Danka

Tack att du tyckte det :o) . Hur känns kroppen då? och hur kör du i veckan ?

2009-01-24 @ 23:43:04
Postat av: Vanessa Frykman

Tja denice

Visst är det både pinsamt men dock coolt att ha sådana bilder kvar asg

2009-01-24 @ 23:43:40
Postat av: Vanessa Frykman

Hej philip

Ja det är skoj måste jag erkänna

2009-01-24 @ 23:44:07
Postat av: Deseré

åååh vad söta :D

2009-01-25 @ 16:27:05
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0