Ben dagen

Är äntligen här , och jag vet inte om jag ska vara glad eller ha ångest. Jag säkert som många andra har en love/hate förhållande med mina benpass. Mjölksyran som kommer efter 15 reps är inte roligt alls . Just nu jobbar jag på min gluteus så det blir djupa knäböj och benpressen är min vän också men det svider som in i helvete. Som tur är så brukar Peter och David köra samtidigt men med betydligt hägre vikter :o) så det blir jag inspirerad av . En person som har inspirerad mig otoligt mycket med sin träning och sin diciplin att hur vi säger på engelska drive uit all out  är min coach P-A . Jag ärligt talat har inte sett någon träna som han gör . Petra kör ju på också otroligt bra och dessutom ser otroligt fräsch ut .

David har en enorm diciplin när det gäller träningen , ibland känner man sig lite svag när man kör med honom då han ska ta ut sig vid varje övning = köra slut på musklerna . Hans utvekling har jag blivit otroligt imponerad då jag vet hur hårt han kör . Ibland ser han så blek ut efter benpasset och mår riktig illa då har han tagit ut sig total . Peter ser ut nästan att dansa igenom passen och killen är fan mega stark .

Jag hoppas att min kropp svarar på bra nu under uppbyggnaden och att jag hinner förbättra mig lite . Men sånt vet man inte förräns man har skalat av underhuds fettet med en strikt kost plan och konditions träning . Jag har svårt att fatta att jag har lyckats vända mina dåliga vanor som faktiskt förstörde min kropp . Kolla skillnaden ju .
Jag minns hur dåligt jag mådde med mig själv .

Efter 4 år så hade jag lyckats komma i mitt livs form och visa att jag kan pressa mig själv , jag har diciplin och jag har det som krävs för att få jobbet gjort . Jag känner mig så mkt bättre .

Oj ser ni hur jag helt plötsligt har en fin midja *asg*

Vi alla kan komma i bra form om vi är villiga att offra något för att nå ditt. Du kanske måste skippa lite tv tittande på kvällen . Skippa mackorna på kvällen som var min svåra grej  när jag var som tjockast. Men det gäller bara att du fattar en beslut och sedan gör det . Dom första två veckorna kan vara små tufft för man vänjer av sig med sina gamla matvanor och går in i nya rutiner men efter det så är det mycket lättare .

Min son Martin är hemma idag då han är sjuk och vi igår kväll hämtade upp honom från Farmor då hon ska jobba på skolan idag . Min lilla älskling saknade mamma otroligt mycket. Jag saknade honom jätte mycket också . Mina barn är en stor del av mitt liv så utan dom känner jag mig tom . Tror många föräldrar känner så . Min dotter igår klev in i fas äntligen kvinna *svimmar* så nu kommer man ha en till pms tjej här hemma en gång i månaden . Ni skulle sett henne min  ,r oj detta är en stor grej nu bland små tjejerna i hennes ålder . Jag minns hur sur jag var när jag fik min hahahah längtade inte efter att få den alls .

Nä nu ska jag ringa vidare och ladda mentalt inför benpasset.
Petra gör bra reklm för mina bullar *asg* på nyår . Dom bullarna slank ner lätt tydligen för dom försvann rätt fort.



Kommentarer
Postat av: Martina

Grymt inspirerande före/efter-bilder!

Man kan om man ger sig fan på det :)

2009-01-13 @ 12:46:04
Postat av: Sussi

Nu är jag ännu mer impad av dig :)

Du är såååå dukig, och en otrolig insperations källa.



Jessika va ju så söt igår, hon trodde jag tagit illa upp för helgen, jag tala om för henne att hon är min favorit tjej...

Rätt lustigt , min dotter fick oxå "kärringen "igår...

Nu har alla fyra fått, så nu är dom små pms tanter :)

2009-01-13 @ 13:16:09
Postat av: Ebba

Oh my!! Hur börjar man?!....=) Grymt jobbat!

2009-01-13 @ 15:11:39
Postat av: Rebecca

Grymt :) Måste säga att du är fan sån förebild :)Och du e heltgrymt snygg :)

2009-01-13 @ 15:49:40
URL: http://www.metrobloggen.se/rebeccaes
Postat av: Annika ( Inte Maria) haha

Helt otroligt vad du har lyckats! Du visar att ingenting är omöjligt så länge viljan finns där! Jättekul att ha fått se din förvandling sen du tränade i Solna :)

Jättetrevligt på nyår också. Tack!

2009-01-13 @ 16:55:22
Postat av: Anna

Åh så underbart att läsa!

Härlig inspiration, alldeles rätt. Bara att ge sig fan på det!

2009-01-14 @ 09:35:00
URL: http://annasplace.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Din föra och efter bild inspirerade mig verkligen!!!!

2009-01-14 @ 13:20:39
URL: http://alltidmebban.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att jag hittade din blogg av en slump!

Jag är så imponerad o du ger mig motivationen jag ibland tappar bort när jag känner att viktnedgång är omöjligt.



Ingenting är omöjligt, tack!

2009-01-15 @ 10:37:47
Postat av: Patrik Henriksson

.. Kollar in din blogg dagligen o läser o kollar bilder då de finns.. :) Vill bara skriva o säga att jag är väldigt imponerad över vad du lyckats med under dessa 4 år... Grymt, o fortsätt köra stenhårt! :D



// Putte

2009-01-16 @ 20:36:55
URL: http://www.patrikhenriksson.se
Postat av: Paulina

Kikar in här då och då och jag måste säga att du har gjort ett fantastiskt jobb!

Du är en stor förebild för mig och många andra!

Fortsätt inspirera!

2009-01-22 @ 12:49:07
Postat av: Frida

Du är en stark kvinna! Njut av det! Och hur har du lyckats? Haft PT eller mest din egna vilja?

2009-01-31 @ 15:13:19
URL: http://enninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0