Söndagen dagen vi vilar

god morgon  
hur mårni Själv mår jag riktig bra ochvaknade hungrig och glad . Dagen kommer börja med lite cykel cardio som jag håller på med just nu iskrivande stund . Sedan kommer jag äta frukost med barnen då David som troligtvis fortfarande sover just nu komer köra intervaller nu på morgonen . Min tanke idag är att städa huset då jag tycker det ser fruktansvärt stökigt ut och då trivs jag inte . 

I går hade jag en lång dag , då jag började med en morgon runda med födelsedags kvinna Kattis . Sedan var det bara att klä på sig och fixa en riktig brak familje frukost . Och ni skulle ha sett det men jösses va mycket grejer vi dukade fram . David har tagit lite bilder på det och under dagen då det var hans ätardag . Jag njöt lite med och sedan när vi var klara var det dags att städa köket lite och sedan ge sig iväg till loppis samt ikea med Ben och Aless min lille bror . De flyttar ut idag !!!! Kan du fatta hur coolt detta är . Dock var det massa saker som saknades för deras del som möbler, tallrikar mm alla dom viktiga saker :o) Så¨jag sade att eftersom deras budjet var minimal så skulle vi börja på loppis och se vilka bra deals vi kunde fixa .


På plats började vi titta lite på dom olika bord för att se vad de hade att erbjuda.  Vi hittade en hel set skit snygga tallrikar , vin glas och shots glas :o) killar eller ? På ikea höll jag på bli tokig då det var hur mycket folk som heslt och köerna var riktig långa .

Väll hemma var det bara att dra igång med att baka en till Foccacia , denna gång med vitlök och soltorkade tomater vilket var en otroligt hit på festen . Alla ville ha recept.

Sedan kom den kvinnliga stora bekymret va fan ska man ha på sig???? In i mitt rum och jag provade nog det mesta jag hade och nix inte mkt passade då det var sommar kläder och stl small hahahahha svettigt värre men jag skulle inte ge upp och bli på dåligt humör. Hittade tights och en klännning och sedan vart jag nöjd .

Iväg till Kattis då jag var sen och hjälpa henne fixa maten till festen , jag hade alltså inte sekunds vila sedan med maten då jag fixade massa olika pasta sallader. Festen vart en succe verkligen och det var glada 70 , 80 , 90 tals musik på dansgolvet. Jösses va kul jag hade !!! Fatta vilka glada minnen alla fik och på vilken topp humör alla var. Neo min som break dansade på dansgolvet två gånger och killen har talang!!!! Han gjorde en head stand där han lyckades hålla en freeze i hela 5 sekunder vilket är otroligt imponerande !!!Mina gener där :o)

Nu är det svettigt värre här och ska kolla på American Idol men jag återkommer senare med bilder !!!
Lämnar er med en bild på min coach som är bara så coolt


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej En av dina fans här som undrar vad du äter för kosttillskott? Själv äter jag proteinpulver, creatin och omega-3. Äter du HMB eller liknande?

Tacksam för svar!

2009-02-01 @ 11:47:47
Postat av: Vanessa Frykman

JKag kör kreatin ,beta alanin just nu , protein inget Vad är HMB?

2009-02-01 @ 12:11:46
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0