You are all winners

På ett eller annat sätt så är vi alla vinnare i livet. Det tycker jag! För vi har alla har uppnått olika saker i livet som man är stolt över .
Idag gik morgon cardio riktig bra jag sprang i 20 min och gick sedan i 40 ich det kändes så nice . Jag körde hemma på löpbandet då jag fryser så förbaskat lätt och vill gärna hoppa i duschen direkt när jag är klar. Morgonen började så här , jag vaknade och klev upp bäddande sängen och sedan klädde jag på mig mina tränings kläder för att sedan in till köket dricka vatten och dra igång .

Väll klar var det att se till att min dotter kom iväg till skolan och Neo och jag njöt av en lugn morgon stund medans jag åt min gröt. Fixade som tur va igår kväll alla matlådor så det var bara att hjälpa David med sin frukost . Eftersom frugan är mer van att leka med kryddor blir frukost lite av en överraskning för hans del :o) men han är nöjd och glad som en barn som fått kex choklad :o)

Sedan städade jag lite här hemma , och fixade lite tvätt. Det är ju helt sjukt mycket kläder man använder under en vecka med morgon cardio och kväll träning !!! jösses1 Men jag ligger i fas ändå.  Iväg med Neo till förskolan och sedan hem igen och jobba.  Dagen har varit riktig bra hittils och jag hoppas den fortsätter så . Det enda jag har att klaga över just nu är suget efter det förbjudna under en diet , godis, bullar , och toast med ost *gråter*



lunch tajm !!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej Vanni! Letade runt i din blogg om protein vet att du köpte men vilken smak tog du? Det är dags att byta för mig och jag har tröttnat på mitt. Tänkte be om tips! Hör hårt!:)

2008-09-16 @ 14:21:56
URL: http://puccahoney.se
Postat av: Lübeck

Skit snygg tröja!!

2008-09-16 @ 14:56:05
Postat av: Lina

Snygg du är vännen!!! Man kan verkligen inte tro att du ha 3 barn! Shit, you are one hot mama! ;o)

KRAMEN!

2008-09-16 @ 15:29:38
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tjalle bruden hoppas allt e bra med dig i kylan =).. Inte långt kvar tills du får äta allt det förbjudna SM e ju alldeles runt knuten så kämpa på nu snart e du där. Kan meddela att jag e precis lika sugen på GODIS som du suck

Massa kramar till dig

2008-09-16 @ 15:37:35
URL: http://www.johannaheide.blogspot.com
Postat av: Filippa

Måste bara säga att det är inte varje dag som man träffar på ngn som skriver så intressant, vettigt och underhållande som du gör.

Vilken härlig mamma/kvinna/människa!!!

Hoppas du kommer vinna tävlingen, och tack för att man kan vara delaktig i din vardag =)



You go girl ;o)

2008-09-16 @ 15:38:26
Postat av: Vanessa

Tja Lina

Tack så mycket gumman . Kämpa på nu in i det sista veckorna rusar fort ju nu .

2008-09-18 @ 10:36:49
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Johanna

Jo jag vet suget är nog det jobbigaste. Motivationen finns men mat tankarna kommer i vägen då är det små jobbigt.

kämpa på snart står vi där.

2008-09-18 @ 10:37:32
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Fillipa

Wow tack för dom orden . nu vart jag glad.

Sådana här kommetarer ger mig energi och mer ork ska du veta .

tack tack tack

2008-09-18 @ 10:38:51
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0