Vilken känsla man får

när man kör en grym pass . Jag menar visa dagar går träningen riktig riktig bra. Idag fick jag verkligen kämpa men jag var så nöjd när jag drack min tränings drink . Jag har ännu en gång tagit mig igenom en diet dat på mitt sätt . Jag och min man kör ihop för det mesta men nu i slutet av min diet så behöver jag köra mitt race visa dagar och det låter han mig göra och vi verkligen respektera varandra.

Idag körde vi armar och det var inga mega tunga vikter men härlig kontakt med mina muskler och det är en skön känsla när man känner hur trötta armarna blir längre in i passet. Jag ärligt bokstavligt talat känner att mina armar under mitten av passet är lika stora som Johan Ederers, P-A eller Peter Östberg *asg* är jag knäpp? Nä men på diet hahhaha . Jag hade sån pump att mina armar kändes som om dom dög i deras liga !!! Ja killar ni får reta mig sen .

Jag vill Tacka ägaren Jimmy på Haninge Hälsostudio för att jag får träna året ut på hans gym. Jag pratade med David och jag sade till honom hur jag längtar att få kunna köra uppbyggnad igen i det gymet. DOM HAR PRECIS ALLT! Det bästa av allt folk plockar udan efter sig. Sedan att folk som tränar där är snälla är som grädde på tårtan .

Idag mina vänner jag har tänkt mycket på vad jag vill äta direkt efter tävling . Jag vill ha mat mat mat och det som kom i mina tankar var chockolate chip cookies, daim, mackor , te med MJÖLK ! Spaghetti ja listan av saker jag saknar är lång.

Ni som vill prova ett nytt gym så kan man träna gratis en vecka nu i Haninge Hälso studio och året ut kan man träna för 199 kr i mån . Mkt bra pris måste jag säga för utbudet som finns.

Peter Östberg körde pattarna idag och fyfan sikken form . Grattis killen för en lyckat diet !!!!

Folk som jag måste verkligen ännu en gång tacka för er ovaderlig tid och förtroende är min man David utan dig hade den här resan varit tufft jag älskar dig och vi har blivit starkare under den här resan , Per Arne och Petra för att ni är sjukt snälla och tror på oss och är jordnära människor 100 % respekt till er , mina barn för att ni låter mamma uppnå sin dröm , Katarina min vännina, Jimmy på gymet som tror på mig ! Stekaren my niggah för att du finns här alltid.  Johan Ederer för du hjälpte mig när jag var i min svåraste period. Finns sjukt många men TACK til alla som stötter mig under min resa mot fitness festivalen . Ni ska veta att jag är verkligen tacksam att ni bryr er. Ni alla ger mig energi att kämpa hårdare. SÅ TUSEN TACK !!!!!!


Kommentarer
Postat av: Team Lundin & Andersson

Inget svårt alls att vara snäll mot er :-).

Ni gör ju precis som vi säger....hi hi !



Heja heja !

2008-09-18 @ 22:15:09
URL: http://www.personligtranare.net
Postat av: yalda

Tack själv för att du motiverar och är en sådan stark förebild.

2008-09-18 @ 23:26:42
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: JOhan Ederer

TACK VÄNNEN!!!



Dina ord värmde mycket :)



Det du klarat av under detta året är grymt starkt gjort, tror INGEN som inte gjort det SJÄLV kan förstå vilket slit du genomfört! dessutom med eget företag och stooooor familj!



Va stolt över dig själv!!!



(men slappna inte av innan målet är klart, du vet vad jag sa på msn :D :D )



KEEP ROCKING ;)

2008-09-19 @ 01:14:58
Postat av: snuttan347

Ha en underbar dag gumman, kämpa på nu..

Vi ses nästa vecka på Haninge gymmet,vet inte vilken dag än men vi kommer..kram Pillan o Jimmy

2008-09-19 @ 05:47:10
Postat av: Vanessa Frykman

Tjena Coach

Ja man kan inget annat än att göra det man ska för att bli bra :o)

ses säkert i veckan .

2008-09-19 @ 07:02:16
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Yalda

Tack för dina ord jag blir glad att du motiveras.

2008-09-19 @ 07:02:48
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Tja Johan

Nä inte vilar man tills man sitter i bilen på vägen hem den 7 dec med en fett på se med mat :o)

Tack själv att du ställer upp när det behövs

2008-09-19 @ 07:03:49
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Pernila

wohooo va härligt att ni kommer.Ja den här dagen känns bra .

2008-09-19 @ 07:06:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0