Underbar Måndag

Jag är så otroligt nöjd med dagen . Vaknade lite små trött vilket man brukar göra måndag morgon , fik sms av min vännina Kattis att hon var ute och gick vilket är riktig bra då kl var 6 på morgonen . Hon har själv då tre barn som är i tonåren men som ska ändå till skolan varje dag . Kattis är Neo's fröken och ska ner yttligare några kilon innan jan .
Hur som så skulle jag åka med henne och jag gick upp fixade det jag skulle och iväg till dagis . Väll på förskolan så såg man små killarna fightas och dom var bra roliga

Neo gungade på rätt bra och fik en ide att snurra runt riktig fort också .


Sedan var jag med på samligen och det är inget nytt för mig för jag jobbade på förskolan i åtta år så jag känner alla på plats . Sedan kom David och hämtade mig med våra paket i bilen full med Brownies och det var bara att packa upp och iväg till våra leverantörer. Vi fik till och med lite t-shirts så Tack Martin Hanzel !!!

Otroligt vilken succe dom här Brownies var och ni skulle ha sett deras stora leende som små barn på julafton!! Man fik höra allt från men gud tack gumman , till tycker du jag ska ner i vikt eller *asg* . och men vad har jag gjort att förtjäna det här ? Alltså shit va skoj det var att visa dom att vi verkligen uppskattar det dom gör för oss varje år !!! Fick samtal efteråt att dom var riktig goda också :o) speciel med en kopp kaffe!
NI KAN BESTÄLLA BROWNIES HÄR PROTEINKUNGEN.SE  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen, kan du översätta detta till mig...

Contains Egg? Dairy ?

Ska kolla om jag tål dina Brownis du köper :)

2008-09-22 @ 22:45:41
Postat av: Vanessa

Hej

egg betyder Ägg och Dairy = mejeriprodukter, mjölkprodukter

2008-09-23 @ 11:38:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: sussi

Ok, tack.

Det var mest Contains jag inte förstod :)

2008-09-23 @ 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0