Tisdag

Godmorgon
Idag gik det bättre att gå upp och jag började emd att fixa frukost till Martin då han skulle hinna med sin buss. Neo vaknade och såg så otroligt söt ut , Jessica kommer vara hemma från skolan då hon säger att hon har ont i magen , kanske är hennes mens på gång vem vet. Lagade all matlådor innan jag hann med min egen frukost också så att jag kunde i lugn och ro njuta av en tyst stund med mig själv och min underbara gröt .

Idag är det 75 dagar kvar till tävling :o) wooohooo tiden går fort nu och det tycker jag är skit bra !!!!Nu på lördag är det form koll också .gahhhh jag tycker det är alltid pirrigt även om formen blir bättre och bättre för varje vecka . Ja ni idag var det cardio fritt och det kliar i benen på mig men det är bra tycker jag för efter tävling blir det ingen cardio längre och det är bra att få lite känn och andra rutiner så att det inte blir så tomt.

Min gröt


Jag längtar redan till imorgon bitti igen då jag får äta min gröt för den är bara för god. Är det någon som gillar vitchoklad smaken på Hypro 85 ? Personligen tycker jag den är otroligt god och jag bara njuter av den . På kvällen tar jag cappuccino smaken och den är riktig god.

Ja imorgon blir det säkert cardio men och idag är det rygg soms ka smiskas .

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Ha en underbar dag söta vanessa..kram Pernilla

2008-09-23 @ 09:26:13
Postat av: Ann

Tack för all inspiration du ger mig! Besöker din blogg dagligen!

Ann

2008-09-23 @ 09:57:56
Postat av: Vanessa

Hej Pernilla

Tack gumman hoppas din och Jimmys dag blir bra också :o)

2008-09-23 @ 11:07:13
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Halloj Anna

Wow tack va glad jag blir att du får inspiration härifrån! Tack för att du gillar bloggen :o)

2008-09-23 @ 11:08:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hoppas de inte är mens på gång, lite tidigt...

Allt väl med dig gumman??

Har du köpt några fiskar än?



Kram Sussi

2008-09-23 @ 12:16:15
Postat av: milla

Vi tränar lite senare idag. Runt 17-18. Ni då??

är lite dålig på att uppdatera bloggen. vet inte alltid vad man ska skriva.

2008-09-23 @ 13:53:10
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Denicé

Hej Vanni!!!



En fråga, av ren nyfikenhet. Vad planerar du efter tävlingen? Tror du att du kommer att fortsätta tävla ellet har du nå andra projekt på gång?



Det är frågor som även jag själv ställer mig?



Ha de bra!



Ps.Vitchoklad protte låter ju hur gott som helst ju!!Ds.

2008-09-23 @ 14:58:18
URL: http://talangjakten2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0