Tisdag och 66 dagar kvar

Ja då är det en vecka vi kommer lägga till en högre växel för att få ner vikten och hittils går det bra. Imorse var jag ute i kylan och gick mina 90 min och det gick rätt bra men trött är jag just nu dock är det en del av spelet eller hur !

Oj va sm närmar sig och jag längtar så otroligt mycket. Dels för att träffa på människor med samma intresse men för att koppla av och vara med mina vänner och min älskade man . Idag är det rygg och sedan avsluta passet med cardio , känns ovanligt att ha cardio efter passet då det har varit ytterst få gånger jag har fått göra det.  Maten tycker jag är nog det bästa då min diet mat numera är lyxigt i mina ögon hahahah. Tänk er efter dieten då är det Paradise eller?

Vad händer idag hos er? Vad blir det till lunch för er idag? Jag har en saftig kött bit med sallad :o)


bilder från imorse

Det är jätte vackert ute på morgonen nu tycker jag men kallt!!!

Kommentarer
Postat av: Denicé

Hej!

Jahapp, då ställer jag fråga igen då Vanessa =)



Vad har du för planer efter tävlingen? Tror du att du kommer att fortsätta tävla?



Det här är frågor som snurrar runt i min skalle, skulle va kul å veta hur du tänker =)



Ha de bra!



Kram på dig!

2008-09-30 @ 12:40:39
URL: http://talangjakten2008.se
Postat av: Vanessa

Tja Denice



jo planen är att bygga upp sig lite till och tävla igen . Men först ska kroppen få vila upp sig. När jag står ju på scen kommer min coach kunna se vad mina svagheter är så jag kan jobba på dom. Men sedan är det ju att jobba vara med familjen och planera en utlandsresa till nästa höst :o)



Dudå? Vet du någon gym som stänger sent lördag kväll i västerås?

2008-09-30 @ 12:50:48
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Shanelle

Fina bilder! =)

2008-09-30 @ 13:24:58
URL: http://shanellep.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha det är så va? :) Tycker iaf det ser riktigt bra ut, och dagarna går neråt! :)



Jodå, det går riktigt bra för mig. Tänkt jag skulle börja deffa nu, men har ändrat på det. Så deffen blir 1 jan. Ska bygga året ut nu :) Mer massa!

Kämpa på!

Kram

2008-09-30 @ 18:04:46
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Planer på att lägga ut mått och vikt ?? :)

2008-09-30 @ 18:25:16
Postat av: Eha

Jag har tänkt börja med morgonpromenader men hur motiverar jag mig att gå upp en timme tidigare än nödvändigt? Hur många ggr i veckan tar du morgonpromenader och när kan jag börja se resultat av promenaderna?

2008-10-01 @ 16:11:55
Postat av: Vanessa

Hej Eha

Oj det är bara sätta upp mål som får dig igång. Jag skulle börja med 3 dagar i veckan och samtidigt sköta kosten . För det är jätte viktig .



Du kommer se bra resultat efter kanske 4 veckor om du verkligen sköter allt. Har du mycket att tappa så får du cykla .

2008-10-02 @ 11:01:32
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0