Snart är det ben

Ja då har det som vanligt blivit förändringar i tidsplanen här hemma. Då vi skulle invänta Neo från Kalas och maten skulle göras iordning så  har vi inte hunnit iväg än. Tränings drinkarna står klara och vi ska bara låta maten smälta lite . Idag gjorde jag fiskbullar gjort på Torsk och med sallad och bulgur det var riktig lyckad kan jag säga . Shit pommes frtiz  man uppskattar mat på ett en annat sätt nu under dieten . Höjardag då innebär det mer gröt och mer mat till lunch sallad och ris :o)  David fik ris istället men kul att han uppskatar min diet mat ändå.

Dagens outfit för Vanni



hahahha fik bild på min tuggumi :o) Jessica fotade Neo med min mobil.

Ja så kan det gå hahahhaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0