Så underbart skönt

När man kommer til gymet och drar igång och tränar och man känner på sig att just den här passet kommer bli riktig bra !! Gud vilken kanon pass jag och David körde idag. Det vart biceps och Triceps idag och vi började med hammer curls med drop och herregud vilken kontakt jag fik min bicep håll på expoledera kändes det som. Sedan fortsatte vi med en arm i taget bamse i cable med drop det gjorde ont !

David körde en maskin och jag körde z stången . Push down med drop och pullover med drop flera set så att man nästan fik kramp. :o) Vi beslutade för att träna tidigt så att man kan komma hem och njuta av en skön kväll med familjen . Jag har lagat middag redan kyckling spett med pasta.

Ska strax laga morgon dagen mat så att allt är klar. Vi har 3 dagar kvar på prov tiden på najaden och sedan måste vi bestäma hur vi ska göra. För 395 i månaden kan man göra allt plus ingår det 10 min solning på kortet och det är inte många gym som har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0