Så trevligt

kan det vara att få prata med någon som följer ens blogg i verkligheten. Träffade en kvinna som är i samma ålder som mig på gymet. Hon följer bloggen och tränar själv och lade märke till atthon var stark i biceps . Jag var rätt slut när jag såg henne då jag var nästan klar med dagens rygg pass som förövrigt gick så jävla bra . Jag kommer nog träna där oftare för dom har barnrum också så det passar utmärkt för mig .

Jag gillar gymet otroligt mycket då dom har så många olika maskiner som man kan lasta på fria vikter. Enbenpress som är så hardcore. Jag började med en av de bättre latsdrag maskiner jag har testat jösses vilken kontakt jag fick. David körde vanligt fullmag med drop och jag fortsätter med kvinno vikter och med drop set. Sedan körde David stående rodd medans jag körde T-bar med drop . Kändes riktig bra låga vikter men högreps och en kontakt som duger gott och väll . Vi fortsatte med hantlar sittande ridd och med drop då jag gillar att få ut maximalt när jag tränar rygg. Så skoj att se hård tränande människor.

Jag körde baksida axlar och lite till med ryggen för att verkligen ta ut det sista jag hade innan jag snackade med tjejen jag hade träffat där och på Ica Maxi.  Vi ska se till att det händer grejer nu . Självklart kommer en grov Peter in på gymet som får mina blodådror att se ut som en piss i havet !!!!! FY SATANA killen har bra form . Jag längtar till SM och jag denna gång kommer ha mer respekt och verkligehet mot dom som står på scen .

Idag hämtade min man min beställning av tonfisk

Så efter jag ätit middag höll jag på med tonfisken med att skära väga och frysa in :o) not bad at all eller hur . Gott att grilla ju i min grill. Jag har precis fått en stund över då jag är klar för dagen . Barnen alla 3 har utflykt imorgon så tre matsäck fick göras iordning ikväll.


Idag kom lite mer protein från Styrkadirekt som vi beställde och bland annat min vit choklad så jag ska testa den och återkomma med min bedömning . En tråkigt grej som hände igår var att min dotters hamster tog sin sista andetag så hon har varit ledsen . Tim dog och det är riktig tråkigt. Vi hade begravning och titta vad fint hon hade gjort för honom. Nappar med massa andra saker fick grävad ner .

känns tom utan lilla tim men vi får köpa en ny hamster snart.
Det är kul att dagen har varit posetiv och jag hoppas att det fortsätter.
ha en trevlig kväll alla och vi ses imorgon bitti då det är promenad time. Imorgon ska jag massera benen också !!!! urk .

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Härligt med ett bra pass nice feeling..

Kul att NI tänker köra på Haninge hälsostudio, då kommer jag köra någon gång där när ni är där..

Ha en fin kväll på ER..kram Pernilla o Jimmy

2008-09-16 @ 20:40:33
Postat av: Sussi

Svårt för barnen när deras husdjur går bort.

Hälsa henne från mig, tur hon åkte hem då...

Våra lilla hamster skulle ha bebisar på Lördag, men de blev inget, så vi para henne idag igen.

Blir de bebisar, så kommer dom om ca 3 v, kanske hon kan ta en av dom....'





Kram

2008-09-16 @ 21:26:37
Postat av: yalda

det känns alltid skönt när man kommer ur svackan. Vitchoklad är god fast jag vet inte om den smakar vit choklad..?

2008-09-16 @ 22:00:38
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Yalda

Ja du jag vet inte vad den smakar men lite god är den . Vanilj blåbär är den bästa för mig .



2008-09-18 @ 10:32:56
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Sussi

Hur mår ni ? Har ni blivit friksa än? Jag kan fråga om hon vill ha en då.

2008-09-18 @ 10:33:28
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Pernilla

När kommer ni då? Vore skoj att träna rygg ihop.

2008-09-18 @ 10:33:52
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0