När man tror på att det är över

så börjar det värsta smärkan man kan stänka sig. Ni vet jag var och masserade benen och musklerna var mjukare och mer utvilade. Kunde njuta .....en kort stund hahahah när Daniel skulle massera vaderna och benhinnorna så skrek jag till ordentligt och från att vara små frusen svettades jag istället. Smärtan går inte att beskriva ni får helt enkelt testa själv. hahah om ni så vågar .

Hur som det är ju hur skönt som heslt efteråt så det är helt klart värt det. Sedan var det träff med coach och lite tjöt och framförallt får kost schema så jag klarar mig några dagar framöver. Kan säga att jag fått Torsk igen :o) men denna gång vet jag hur jag ska tillaga den så den blir smarrig.

Nu är det jobb så vi hörs lajter people. Hoppas att ni är lika glada som jag är idag . Hoppas paket från Protein kungen kommer handlade lite gott till mina leverantörer :o) duktig flicka som tänker på deras öl mage ;o)

kram
Vanessa

Kommentarer
Postat av: Madelene

tack för kommentaren =)





2008-09-19 @ 12:54:56
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0