Min energi

vart tog den vägen ? Det tillhör en diet att ha sådana här dagar då man verkligen får kämpa sig igenom. Igår hade man så lite energi under träningspasset att det var skit jobbigt. Gjorde det bästa jag kunde av situationen och körde dom övningar jag tyckte va roliga .

Började med lutande hantelpress 17.5 kg hantlar direkt till armhävningar 3 set och det vart 20 x 2 armhävningar på tå och den sista vart bara 18 hur som vart jag nöjd. Körde 3 set bröst maskin och resten i cablecross. Lite axlar körde man också sedan satt jag mig ner och dog ! Folk som är van att se mig med energi såg en klar skillnad för jag verkligen bara hade inget kvar .

Väll hemma så lade vi barnen och sedan var vi i sng redan 21.30 och vanni damen bara slocknade :o) jag behövde sömnen . Mina ben imorse ville inte vara med så jag fik kämpa mig igenom min timme . Jag är medveten om att man får kämpa hårdare när kroppen har mindre fett då den vill helst inte släppa den frivilligt.

Jag vill tacka mina true friends som ger mig stöd och ser hur hårt jag har kämpat under den här dieten för formen för tävling kommer inte över natten . Började trotts allt den 31 mars med dieten så jag har hållt på länge och med endast 3 ätardagar under den här tiden .

Jealousy is simply and clearly the fear that you do not have value.  Jealousy scans for evidence to prove the point - that others will be preferred and rewarded more than you.  There is only one alternative - self-value.  If you cannot love yourself, you will not believe that you are loved.  You will always think it's a mistake or luck.  Take your eyes off others and turn the scanner within.  Find the seeds of your jealousy, clear the old voices and experiences.  Put all the energy into building your personal and emotional security.  Then you will be the one others envy, and you can remember the pain and reach out to them.  ~Jennifer James

mvh
en trött mor

Kommentarer
Postat av: Tess

Du har knappt klagat under din diet resa. Tycker att bara det är helt otroligt. Upp med hakan nu och kämpa vidare. Se tillbaka på din framgång, sug i dig all posivitet och kör vidare.

2008-09-09 @ 09:47:53
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: yalda

du verkar ha ett grymt stark psyke tycker jag så tillåt dig själv dåliga dagar oxå..:) Kan tänka mig att du får reaktioner från folk runtomkring..hmm!



Visst är det gott med persisk mat! men ack så onyttigt. Vi kokar sönder alla vitaminer till döds och tillsätter SMÖR SMÖR SMÖR och så vitt ris till det.. :) Kram

2008-09-09 @ 12:00:20
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Shit endast 3 ätardagar på den lååånga dieten.

Du är helt enormt otrolig som fixar detta med alla barnen o så..Tummen upp för din kämpar glöd tjejen..Men se det så här :FAN VAD du inspirerar andra för DET gör du gumman..

Stor kram kämpa på idag just do it

//Pernilla

2008-09-09 @ 12:06:42
Postat av: yalda

måste fråga dig en sak om du vet..fick aminotabletter i mitt sista styrkadirektpaket och jag har ingen aning om vad det är..vet du? står inte mycket på hemsidan heller.

2008-09-09 @ 12:17:15
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: irmeli

hej!

ja, jag opererades för blindtarmen, den blev inflammerad..och jag blev därför väldigt dålig, låg kvar på sjukhuset en vecka..nu har det gått två veckor och jag får int elyfta tugnt på 2 - 3 veckor till. Inte kul alls, när man älskar styrketräning, och att få röra på sig.

2008-09-09 @ 14:50:35
URL: http://irmeli.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Tess

Halloj hur är läget med dig? Det var ett tag sedan :o)

Tack jag får ta och göra det ! Visa dagar känner man av mer men det är bara att köra tåget vidare även om det kan kännas otroligt jobbigt.

2008-09-09 @ 15:00:23
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Yalda

Reaktioner får jag definetivt både posetiv och negativ . Dom negativa mest på nätet av folk som inte kan stå för vem dom är på riktig men sånt bryr jag mig inte så mycket på .



Får en hel del posetiv feedback live och det är ju kul för det ger en energi att förtsätta resan .



Jag har stark spyke eller starkare än jag trodde men det är skit jobbigt visa dagar när det kommer till mat . Men jag ser målet framför mig och det hjälper.

2008-09-09 @ 15:04:38
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej älskade Pernilla

Tack för dom fina ordet :o) Just det just do it som jag brukar säga . Stämmer verkligen !!

Man ska inte tänka så mycket men göra . När kommer ni till Najaden ? dom har fixat till det jätte fint.



miss you bruden

2008-09-09 @ 15:06:06
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Irmeli

Bara att vila och sedan ha en ny start med träningen . Låt kroppen vila ordentligt nu !

2008-09-09 @ 15:07:06
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Vi kommer dit någon kväll o tränar med er puss på dig snygging

2008-09-10 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0