massage

Fan va ont massagen gjorde idag ! Det gjorde så in i helvete ont att jag visste inte vart jag skulle ta vägen . Det var bara att ta sig igenom för man vet att det hjälper otroligt mycket. Vaderna var nog värst idag och jag ska cykla som cardio nu framöver .

Fik cardio fritt nu fram till Söndag :o) nanananan så nice sovmorgon !!!! ska inte klaga alls . På fredag morgon kl 9 är det massage igen och det kommer göra ont då vi ska massera djupare .

Jag körde mitt pass idag och det gick bra dock segt med cardio så benen hade fått massage men jag gjorde på lugnt då jag har god tid på mig.

Nu är det matlagning , shopping och säng !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen. Är sjukt imponerad av dig, vilken form du har. Fortsätt kör hårt. Stor "hang in there" kram

Postat av: Vanessa

Hej Linda

Skoj att du kollar min blogg och tack så mycket !!!1

2008-09-18 @ 10:29:10
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0