Måndag och 67 dagar kvar

Vilken otrolig härligt start på dagen jag hade idag . Vaknade glad och gick ut med målet att ta miog igenom den här veckan med ett leende på läpparna. Jag vet att just denna vecka kommer bli tufft men jag kommer göra det jag kan för att göra den med ett leende på läpparna. Idag var jag ute på min runda och i början var det bra kallt men allt eftersom solen steg upp blev jag varmare och som vanligt 107,5 is the morning shizzles

Promenerade till farsta och hem idag och jag såg massor av människor som idag cyklade till jobbet :o)
härligt och bra morgon motion.

Jag älskar hösten och det känns att den är här nu så jag njöt som bara den imorse :o) Väll hemma åt jag min frukost
min älskade gröt som jag experimeterar hej vilt med :o) Idag gjorde jag två olika variationer med havre recept kommer senare idag

Riktig gott var det och jag längtar tills imorgon redan . Igår hade vi besök av ÅPierre Chamoun , Dessan , Johan Ederer samt en till tjej . Pierre och JOhan skulle få hjälp av min bror som fixade poserings musik . Johan gav tyummen upp till Vanni protein bullar ;o) shizzles shizzles !!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Va fint kort, tycker om när du ler :))Kramis

2008-09-29 @ 13:17:04
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Danka

Jag håller med föregående talare. Vilken läcker outfit!!!! OCH för att inte glömma, vackra höstblider!

2008-09-29 @ 14:17:20
Postat av: Nilla

Du är rent ut sagt skitsnygg!

2008-09-29 @ 20:23:44
Postat av: Sussi

Den bilden va riktigt snygg!

Hoppas du mår bra, och barnen.

Jag saknar min dator, men nu har vi flyttat klart.

Ha de så bra, Kram Sussi

2008-09-30 @ 09:48:00
Postat av: Vanessa

Tja Linda

Skoj att du tittar in här . Ja tur man ser inte så tokig ut medf ett leende på läpparna. Hoppas vi ses på SM .

2008-09-30 @ 12:13:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Danka

Har inte sett dig på gymet hur går det för dig? Hoppas vi ses snart igen och tack så jätte mycket gumman :o) grymt bra pt du har btw.

2008-09-30 @ 12:14:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Nilla

Tack så jätte mycket !!!

2008-09-30 @ 12:14:30
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Sussi

Tack tjejen och vi alla mår bra . Tur att du har flyttat klart nu och inte gör om det hahahaha.

2008-09-30 @ 12:15:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0