Målet i sikte

Igår som ni alla märkte var det inte direkt en kanon dag för mig men jag verkligeng jorde det bästa jag kunde av den . Tycker själv nu i efterhand jag gjorde en grymt bra jobb . Vi går och lägger oss tidigt då vi behöver våran sömn för att klara företag och barn utan större problem .

David är en grymt stöd för mig och hjälper mig med träningen . Jag är riktig glad för att ha alla dessa underbara människor i mitt liv som ger mig 100 % true stöd . Mina två coacher är bara helt underbara ! Me happy !

Inatt drömde jag att min coach gav mig en rejäll utskällning hahahaha för att jag hade lagt om min kost själv.. Hahah det hade varit värsta mardrömmen för honom *asgarvar* kanske till och med fått grå hårstrån ;o) nä men hur som jag förklarade i drömmen hur låg jag kände mig och då förklarade han att man mår dåligt när kroppen har inte så mkt kvar att ta ifrån och man får kämpa hårdare ! ja jag vaknade med dessa tankar och gav mig ut på min morgon promenad och jisses va kallt det har blivit. Imorgon tar jag på mig mer kläder helt klart. Vantar får jag skaffa också nu känner jag.

Jag nu ser målet framför mig tydligare och känner mig taggad . Jag kommer ha säkert skit dagar men jag vet att jag har bra stöd och jag ska försöka att inte må dåligt när dessa dagar kommer. Jag tror jag blir mest ledsen över att jag vill vara en bra fungerade fru och mamma och man kan inte vara det varje dag till ett hundra percent . Inte ens när man inte går på diet. Jag kan inte ha sådana här höga krav hela tiden på mig själv.



Som min goda kompis säger till mig jag är en vinnare !!!

Kommentarer
Postat av: yalda

You go girl!!! ;)

2008-09-10 @ 20:14:50
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0