Mage vader och cardio

Ja så såg dagens träningspass ut idag . Körde flera set vader samt mage på Haninge hälsostudio samt crosstriner i 60 min . Idag var första gången jag har så lång cardio efter ett pass och det gick hur bra som helst. Shit vilka bra maskiner dom har jag verkligen gillar gymet.

Föräldrar mötet gick skit bra och vi vet nu hur vi kan hjälpa till bättre för att det ska gå så bra som möjligt för Jessica i skolan . Det var väldigt givande :o)

Idag har jag varit något enorm trött men ändå tagit mig igenom den här dagen rätt bra. Nöjd får jag allt vara med mig själv.

Hoppas ni alla hade en bra dag och fått massor ut av dagen :o)


min dotters ögon :o)

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Bra jobbat 60 min cardio efter passet tummen upp

Ha en fin dag o kämpa vidare ..-

Kram Pernilla

2008-09-25 @ 05:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0