Lördag = 69 dagar kvar

The countdown har börjat på riktigt nu för min del för dagarna går fort och det gillar jag. En vecka kvar till jag får ha min ätarhelg :o) Gud va jag ser fram emot det. En konstigt sak är ju att jag är rätt bra på att laga mat och nu har jag lyckats otroligt bra med min torsk , kött mm att man vill bara ha mer för den smakar så otroligt gott.

Jag längtar att få ha Lax då ska jag testa Mirres recept mumma mumma . Idag köpte jag nypon ört te och shit va god den var wohooooo .

Vi ska strax iväg och träna ben och jag kommer få se hur fräscha benen känns men jag planerar inget i förväg kommer gå på känns för det kan ibland ge benen en shock :o) Mina ben har verkligen blivit bättre och jag vill gärna höra vad min coach har att säga idag när jag ska ha form koll.

Vet ni vad jag har lagat för mat btw ( jo jag vet jag har mattankar jämt nu ) men en otroligt god fisk soppa med torsk :o) mumms mumms det ska jag äta ikväll och imorgon ......min belöning helt klart. Till och med min man älskar min torsk :o) synd bara att mina barn gillar inte fisk ......

Vad ska ni göra idag? Mysa ? äta gott?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0