grymt kvällspass

Wow vilken känsla att kunna springa utan att tycka det är grymt jobbigt . 40 min jogg och cykel innan så en timme kvälls cardio vart det . Barnen fick middag och sedan var det bara att nöta på . Helt underbart känsla.

Under cardio passet kom  Coachen för att hämta upp sin son och lämna min :o) vi byte efter posering träning då dom gillar att leka med varandra. Andy kom förbi med lite grejer han hade lånat till sin foto shoot med Daniel .

Kattis kom förbi för att få lite mer mat inspiration och jag hoppas hon blir nöjd. Barnen ligger i säng och jag ska också avsluta kvällen nu . Jag behöver vila och samla min energi och tankar inför veckan som kommer då målet är att få en fin minus på vågen.

Jag har en sån otroligt träningsvärk i mina ben !!!!! aj aj aj aj riktig bra pass igår .

Många av mina tjej kompisar har fått bebis nygligen och man blir ju sugen också
Det är ju så otroligt mysig .





Kommentarer
Postat av: Denicé

Hola hot mama!!!



Alltid lika kul att kika in här=)

Love it!! Finfina bilder, vill också ju!!

Tänker nog boka en plåtning jag med när jag börjar komma mer i form, vill ju föreviga denna tid =)



En fråga: Den där PEPPARKAKS-KRYDDAN , heter den "bara" pepparkakskrydda?? Letade som en galning på Maxi, hittade ingen...=( snyft. Tog kardemumma istället i tron att det var den du mena. Det var det nog INTE, blä, inge gott,ja öste på hahahahah!



Ha de gott,kramkram!!



Ps. Läste at du har ätardag på Sm. Jag med, på SM! Min enda under heLa den här resan. Ser fram emot att mumsa!! Ds.

2008-09-07 @ 22:23:42
URL: http://talangjakten2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0