Godmorgon godmorgon

Halloj
Hoppas ni alla mår bra och haft en bra start på dagen . Ni som har varit ute och promenerat grymt bra jobbat för det är kallt ute numera. Jag har inte sovit så otroligt många timmar inatt men känner mig helt ok ändå. Sitter just nu här vid köks bordet och har ätit min gröt och ska strax ta min daglig dos av vitaminer.

Jag fik den här kommentaren
m.n om Cardio fritt: morgonpromenad är bara fjanteri för jönsar

Okej , då är jag en stolt fjant ! För morgon cardio har hjälpt mig mycket under den här dieten . Tack för du tog dig tid att skriva något så ikke posetiv.

Nu måste ni andra därute som inte kan unna någon framgång hitta något bättre att göra än att vara anonym och taskig . Det är oftast från tjejer som det kommer elaka kommetarer .  Va glad om någon lyckas uppnå sina mål i livet . Titta noga och gör en bra plan för att uppnå dina egna mål . När folk träffar mig så märker dom snabbt att jag är en jordnära tjej men vet vad jag vill i livet och går efter det. Jag har tex, gjort mina val såsom att inte kolla på tv på kvällarna men att göra mina saker, skriva i bloggen , och prioritera min sömn under den här dieten .

När jag inte dietar så har jag middagar, går på bio , bakar , umgås med vänner mm precis som en vanlig svenssson fast jag tränar dagligen styrketräning. En kompis till mig var ärlig häromdagen och sade att han tyckte att en tävlingsdiet är så extrem och jag lätt honom snacka . Jag svarade : Jo jag förstår dig helt , då du är inte så insatt i just den här sporten och när du ser hur fokuserad jag är på detta så kan det kanske anses konstigt att man tränar så många timmar om dagen och måste sköta kosten . Dock syns mina resultat . Den här kompis Micke jobbar med att informera barn på sklor om droger . Då tog vi upp hur mycket jag hinner med ändå under min diet. Det enda jag har VALT att utesluta nu så här nära tävling är middagar med vänner då dom äter allt min hjärna säger jag ska attakera! Detta har jag valt själv att inte utsätta mig själv för just nu men jag tar gärna en kopp kaffe och fikar gärna . Jag gör det jag gör men lever mitt liv trotts tävlings diet.

Jag kommer träna en del nu på Hanninge Hälsostudio och finns det en kvinna som vill köra ett pass med mig där är ni mer än välkommna. Danka vi kan köra nog ben ihop om du vill ;o) Just nu visa pass är skit tuffa och det är skit skoj att få träna med en tjej . Kommer lägga in lite bilder på gymet så ni kan se senare .


Just do it


Kommentarer
Postat av: Andreaz

I mina ögon är du alltid en vinnare. Det vet du.

2008-09-18 @ 08:38:04
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Annelie

Hej Vanessa!

Tycker du är grymt duktig och snygg, verkligen starkt att orka med allt som du gör, med barn och allt ovanpå träningen!! Ja det ger verkligen resultat, det kan ingen neka till! Grymt! Bor lite långt ifrån men annars hade det varit väldigt kul och lärorikt och hade gärna tagit ett pass ihop med dig på gymmet! Lycka till! Kram

2008-09-18 @ 09:12:20
Postat av: Vanessa

Hej Andreaz

Tack min vän din support. Det betyder mycket att ha bra vänner nära sig ju .

damsugar tajm snart ;o)

2008-09-18 @ 10:27:09
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Annelie

Tack tjejen för dom fina orden det värmde mycket kan jag lova. Vart bor du?

kram

Vanni

2008-09-18 @ 10:28:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Bor i Skåne, en bit från Malmö. Ganska långt :) Kram

2008-09-18 @ 10:59:11
Postat av: yalda

synd att man inte bor i stockholm för då hade jag tagit dig på orden! Kör på!

2008-09-18 @ 11:24:42
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Lina

Visst blir man less på folk som bara klagar och har noll förståelse! Mycket därför som jag håller mitt intresse för mig själv, utanför nätet då.

Vi får stötta varandra vännen! Du är grym, glöm inte det!

Ha en bra dag!

Kram Lina

2008-09-18 @ 12:07:24
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: matilda

Hej..

kör ditt race.. Ser ju ut o funka väldigt bra :)



du frågade om jag har gått ner i vikt.. Ser det ut så eller tänkte du på min dåliga aptit? Jag väger som vanligt tror jag..

2008-09-18 @ 12:50:06
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Sussi

Go girl : )

Tänk att människor har tid att vara avundsjuka, eller har dom för lite att göra??

En del spelar bowling eller fotboll, du tränar å vill tävla, vad är skillnaden??



Ha det så bra, tycker du är fin som du är.



Kram Sussi

2008-09-18 @ 13:01:26
Postat av: Hanna

Hej Vanni! Tack så mkt! Ja det är supertrist med alla dessa neg kommentar. Men folk är avundsjuka på att andra har ett mål i livet och drivs av någonting vad det än är. Själva så klarar de knappt komma ur sängen utan hot.

Kram ha en bra dag kör hårt!

2008-09-18 @ 13:10:39
URL: http://puccahoney.se
Postat av: Vanessa

Hej Annelie

Jaha skåne det är lite långt va. Men one day kanske kan man göra ngt när jag ska ner till Danmark.

2008-09-18 @ 14:48:12
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

hahah Yalda

vi får fixa något , jag kör träningen du står för matlagningen :o) SMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2008-09-18 @ 14:48:45
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Lina

Ja det är lite jobbigt ibland. Försöker hålla det så gott jag kan för mig själv men dom frågar ju ändå.



Nu kör vi 11 V kvar

2008-09-18 @ 14:49:32
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Matilda

Jo jag kör m itt race helt klart med P-A . Är inte orolig.

Jag tyckte du såg smalare ut bara :o)

2008-09-18 @ 14:50:11
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Sussi

Tack gumman va glad jag blir av att höra sånt från dig.

2008-09-18 @ 14:50:43
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Hanna

Jadu jag tror vi är många tjejer som får taskiga kommetarer . Men what to do liksom bara köra sitt race

2008-09-18 @ 14:51:40
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej bruttan.

Nu är jag oxå svartskalle hihi. Kolla in bilderna i bloggen. Vet du, vi skulle till SM men dessvärre ligger det ett inbokat dop just den helgen så tyvärr blir det inget för vår del. Men lucia är bokat...så klart! =) Åter till ditt ämne. Vi tjejer är så elaka, vi hugger gärna våra vänner i ryggen och baktalar ofta varann istället för att ge oss varandra en skjuts på vägen. Vad kostar det oss att ge lite extra kärlek. Jag vill leva så som jag vill bli behandlad av andra..Rätt simpelt för min del. Skit i kommentarer som ändå bara är ett bevis på avund. Ha en fortsatt underbar dag du med!

2008-09-18 @ 15:22:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: jenny

ja..det är ruskigt irriterande när kortet går sönder..haha! man blir ju helt handikappad typ :S..angående negativa kommentarer..jag förstår inte varför människor orkar hålla på sådär! Mycket roligare om man är positiv :) beundrar alla som håller på med fitness etc! vet att det är en massa jobb med det..så hoppas allt går bra och så :) hade bra! /jenny

2008-09-18 @ 15:41:27
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund
Postat av: Danka

Hej tjejen! Synd att jag aldrig hinner kolla din blogg i tid förrän det är försent! Men vi får absolut köra ben en annan dag, men ben är det värsta jag vet..... sååååååååå jobbigt!!!



KÄMPA PÅ!

2008-09-18 @ 20:18:21
Postat av: Linda

Känner igen gnället så väl, jag kör morgonpromenader året runt. Det är det bästa som finns, att bara få flumma i sin egen värld. Förstår inte hur folk kan reta sig på sånt. Du är skitduktig Vanessa. Att hinna med allt och vara mamma. Tvn finns ju kvar eller?? Du kommer va så stolt när du står på scen. Kör hårt jag tror på dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0