Fredag

Helt otroligt hur fort den här veckan har gått !!! Men ME LIKE !!! HAHAH då är det nästan en vecka mindre till tävling yippi yeah
Imorse så lagade jag 4st fiskburgare så att dagens mat  för mig och eftersom min man äslkar min fisk får han givetvis också äta den Så kl 7 var det matlagning som gällde för min del .

Sedan iväg till till förskolan då jag skulle ha utveklingssamtal med Neo's fröken Kattis . Och herregud min pojk är otroligt duktig på att skriva åhhhhh sikken stolt mamma jag är . Neo sköter sig jätte bra på dagis och längtar nu mycket för att börja på skolan . Han vill vara stor och ha sin egen buskort :o) sötnos Tog lite bilder med mobilen på det han har gjort på dagis .

alfabetet

och ninja turtles

Visst är han otroligt söt min pojke åhhhhhhhhhh love you Neo
Idag kl fem ska vi träna Haninge Hälsostudio Peter Östberg och Camilla kommer vara på plats och Peters form blir bara bättre och bättre helt sjukt hur dessa stora ödmjuka killar gör det som krävs för vår sport. Respekt till er alla outhere ni vet vilka ni är . Jag ska träna axlar wohooooo och imorgon är det form check och posering med coach :o) håller vatten just nu men what do to långt kvar ju så det är bara att njuta av tiden som finns ändå fram till mål.

Får ofta frågan vad jag vill göra efter tävlingen och det som är planen är att vila dec ut !!! njuta av min familj och sedan bygga !!Jag gillar min coach och vill förbättra min fysik så jag vill gärna fortsätta som det ser ut just nu . Nu vet vi mycket väll hur min kropp fungerar så jag slipper ha en lång diet nästa gång bara jag inte ser ut som barbar pappa igen :o)



Här skulle vi skicka en bild till Pappa David och kolla vilken pose min son ville göra :o) snacka om att härma sina föräldrar *rödnar* hahaha han är bara för go . Martin sköter sig också riktig bra och Jessica med även om all smink och tonårs moods kommer då och då så tycker jag att vi har grymt bra harmoni i familjen trotts diet!!! Att hitta det som funkar ibland tar tid :o) och nu äntligen några års fram och tebax med träning , egen företag och allt annat har vi lyckats hitta vår grej som bidrar till en bra familje liv. So folks i'm happy .

En brownie med kaffelatte skulle sitta fint i magen nu när sötsuget är som värst. Undrar om min mens är på väg igen hmmm Ska du bjuda på Fika Petra ;o) hahahah

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är grymt duktig :)

Jessika är en jätte fin tjej och har alltid ställt upp på Danni.

Så mycket som hon gjort för Danni, kan man aldrig återgälda.

Jag hoppas dom är kompisar så länge dom lever :)

2008-09-26 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0