Fotografering

 Igår så hjälpte vi Andreaz med att vår dotter ställde upp på att fotograferas för hans foto tävlings tema. Temat han valde var the ring så vi fik fixa till Jessica så bra som möjligt. Inte det lättaste när man inte har allt hemma. Men med lite kål och smuts och vitmjöl så fixade vi till henne riktig bra . Hon var jätte duktig och tyckte det var riktig kul och vill ställa upp flera gånger. Mamma gör touch ups




Detta är bara några som jag hinner med just nu men kan visa några mer senare . Andreaz lade upp några i hans blogg också . Nu är det Cardio time då barnen är klara och redo för att dra . Yes jag försov mig .


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dom var ju riktigt äckliga :D

2008-09-15 @ 11:13:10
Postat av: Vanessa

Hej Anonym

Jessica gjorde sitt bästa att se läskigt ut . Hon lyckades rätt bra måste jag säga !

mvh

Vanessa

2008-09-15 @ 11:22:10
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Mimmi

shiit vad duktig hon är! Säg det gärna till Jessica =) Hahah hon är ju gryym!

2008-09-16 @ 12:32:37
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0