Fine artist

Jag kan verkligen imponeras med fantasin som artister har . Dom verkar inte ha några begränsningar i det dom vill göra för konst. Min Llille bror Andreaz är en person som har massa med ider när det kommer till fotograferingar. Jag lade upp bilder tidigare när Daniel Nordberg fotograferades och han var Swedish Spycko då han är den svenska version av American Spycko . Daniel imponerade på mig med hans naturliga sätt att komma in i rollen och göra se så ikke ansträngt ut . Jag som känner Andreaz lite bättre nu kan man tänka mig hur petig han måste ha varit och omtagningar för att få den perfekta bilden.
American spycko

Swedish Spycko

American spycko

Swedish Spycko

Daniel du har en ny Karriär :o)
Bilderna är så snygga vill se mer!!!

Likheterna är stora  eller hur . Ikväll lägger jag upp mina favoriter :o)

Kommentarer
Postat av: Andreaz

Ja Daniel har helt klart en ny karriär som modell. Ska se till att fota han lite mera. Kanske något snyggt för tjejerna att kolla på.. vi får se :)

2008-09-11 @ 15:49:05
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Daniel

Ny karriär, nja. Man måste vara snygg och lång om man skall bli modell. =(

Men fler foton är jag gärna med på. =)



Ha det gott.

2008-09-12 @ 10:48:11
Postat av: Mange

Bra stavning på psycho där! ;) annars mkt grymma bilder! Credz till Adde!

2008-09-12 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0