En Underbar Lördag

Godmorgon godmorgon
Jag älskar lördagar för då kan man sova ut och vila ordentligt.David somnade gott medans jag var vaken fram till 1.15 inatt och läste olika bloggar . Jag kunde helt enkelt inte sova och det är ju irriterande ibland. När man får sova mer ibland vill inte kroppen det helt ekelt. Vi har alla ätit frukost nu och vi ska stor städa lite nu på förmiddagen . Vill ha lite ordning helt enkelt och alla måste bara hjälpas åt.

Idag är det ben och det ska tränas halv två på najaden medans mina boys är på kalas . Snabbt och intensiv pass helt enkelt och sedan hämta boysen igen . Måste hinna ge dom lunch också innan kalaset. Dom tjatar redan om lördags godis men jag har en regel att frukost och lunch måste man ha fått i sig och gjort sina städ områden nu . Så alla är igång :o)

Igår gjorde jag en beställning av protein hos styrkadirekt  och nu väntar jag på min leverans . Jag köpte On whey 100 i mint choklad och Jordgubb Samt Hy Pro 85  i Cappuccino, blåbär vanilj och vitchoklad , jo jag vet måste ha något som är gott .

Jag hoppas att vitchokladen kommer vara gudomligt gott för jag sakar choklad på diet.

Dags att städa nu lämnar jag er med en till bild

ni ska veta hur kallt det var brrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Danka

Ja, visst är jag konstig ibland och gör saker innan jag riktigt tänkt igenom, som att gå fram till en vilkt främmande person :) ... men jag önskar dig lycka till med dina resterande kilon, och jag är så avundsjuk på din kropp. Ha det bäst!

/"ICA MAXI" DANKA

2008-09-06 @ 12:10:10
Postat av: yalda

hej snygging :)..ha en fortsatt skön lördag! Har oxå ett Hy-pro-paket på väg till mig! Såå gott!

Kram

2008-09-06 @ 12:56:48
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Vanni!



Vill bara skryta lite, har gått ner minst 3 kilo :)

Godis intaget har minskat till helgerna, från nästan varje dag.

Så idag ska jag äta godis, mums, längtar hela veckorna till Lörd.

Jag vägde mig inte första veckan, ville inte veta vad jag vägde, så 2:a å 3:e veckan har jag vägt mig.

Denna vecka syndes de ordentligt på vågen.



Tack för att du sparka igång mig!!!!



Ha en trevlig helg

2008-09-06 @ 13:46:39
Postat av: Vanessa

Tja Danka

Jätte kulö att få träffa dig jag vart riktigk glad !

Hoppas på att få träffa dig snart igen i Hanninge denna gång.

2008-09-07 @ 17:23:32
Postat av: Vanessa

Tja Yalda

Tack tjejen jag kan inget annat än att önska dig en bra helg också.

2008-09-07 @ 17:24:04
Postat av: Vanessa

Tja Sussi

Wow väldigt bra gjort måste jag säga !!! Bara att fortsätta !

2008-09-07 @ 17:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0