Dags för vinter jackan

Jag vill börja med att tacka alla för era fina kommetarer. Även om jag vet att dessa låga dagar kommer att komma allt oftare nu att det närmar sig så upplevar jag dessa dagar på olika sätt . Ibland vill jag bara sova , visa dagar är man ledsen men jag tycker att jag har haft en lång period nu när jag har mått riktig bra och det ska jag vara riktig nöjd med .

89 dagar kvar då jag står på scen i göteborg för första gången och idag är diet dag 154 så nu är det inte så långt kvar om jag tänker så eller hur !!! Många timmar träning under alla dessa dagar och en helvetes bra resultat hittils och det kommer bara bli bättre dock kommer man kanske inte må så pass bra hela tiden .

Whether or not you reach your goals in life depends entirely on how well you prepare for them and how badly you want them. You're eagles! Stretch your wings and fly to the sky.

Idag kommer det paket från Styrkadirekt och det kommer säkert få mig på bättre humör då jag kommer ha lyxigt kvällsmål !!! NÅGOT GOTT ATT SE FRAM EMOT . Dags att ta fram den glada Vanni och vinterjackan för jag fryser som bara den idag . Inte mycket fett på kroppen gör att man fryser så mycket lättare . Kanske tar min mans långkalsonger ikväll ;o) han lär tycka att jag är rå sexig i dom !!!!! hahahah


Här skulle jag vilja åka till !!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

wow vilket ställe, jag drömmer :)

Kim åker till Thailand på Sönd, själv får jag flytta.

Ingen bra deal va??

Ja, han kommer hem å har ny adr, de är en bra deal!

Stå på dig, kan lova dig att de beror mycket på mörkret oxå, hösten närmar sig med stormsteg, brrrrr.



Kram

2008-09-09 @ 18:25:54
Postat av: Anonym

Men shit vilken form du fått till.!!! Grattis och lycka till

2008-09-09 @ 20:44:49
URL: http://http:/metrobloggen.se/lenneer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0