Då var dagen slut

Ja då sitter man här och har en stund själv i total tystnad medans David läser saga för våra grabbar . Jag har redan fixat morgon dagens matlådor och torsken ligger i kylskåpet med kryddor så vi får se om jag har lyckats med något nytt imorgon . Kommer få äta torsk nu i två dagar så det gäller att få den att smaka gott . Köket är städat och nu är det bara att gå lägga sig.

Dagens pass gick riktig bra !! Det bröjade segt och jag var rätt nere pga av lite energi men jag vaknade till under passet. Ibland att få träffa glada männiksor gör mycket. Jag kan inte än allas namn på Najaden men Tack ska ni ha !!! Ni gör mycket ! Jag körde mage och vader och fy satan vilken mjölksyra jag fick det behövdes inte mycket så jag pressade mig själv bra idag .

Sedan var min kompis the stair master min för 30 min :o) inte många gym man ser en trapp maskin längre. Andy gjorde entre som vanligt liten som en radhus *asg* nä skojar min vän glad som en pojke som fik en hel påse med kanel bullar :o) tack för att du får mig att skratta ! Han kan intyga jag såg ut som skit efter passet hahaaah

Min man David ska ha otroligt mycket kred av mig för att han ger mig sin full support alltid 100 % . Idag pratade vi lite om hur man går upp och ner i humöret under en diet och hur sliten man kan känna sig så här mot slutet . Jag älskar dig min amore ! Vi klarar detta riktig bra tycker jag.

Sedan vill jag passa på att tacka all mina underbara läsare som ger mig sin fulla stöd under min resa mot FF 08

Kommer svara på allas kommentarer imorgon ( dock inte dom elaka)
kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0