Cardio fritt

Så halloj
Kom nyss hem från att ha lämnat Neo på förskolan. Han skulle till Aquaria idag så matsäck och varma kläder var klara redan igår kväll. Ingen cardio nu på morgonen och det är mage ochvader idag som står på schema. Skönt att bara vakna och klä på sig och njuta av en frukost och sedan tjöta med barnen . MYSIGT.

Idag är det jobb,jobb,jobb och massage som kommer säkert göra helvetes ont. Jag kan tyvärr inte filma mina magövningar idag då våran kamera dog förra veckan . Ska kolla om min kompis kan hjälpa mig med det. Träning sker på solna idag då vi blir masserade av Daniel .

Hur mår ni idag och har ni gått morgon promenad?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Vanni! Jaaa jag gick ut imorse och jag har en till runda efter jobbet men inget gym idag:)

Beställer nog jorgdubb/banan protte den låter god.

2008-09-17 @ 10:05:51
URL: http://puccahoney.se
Postat av: m.n

morgonpromenad är bara fjanteri för jönsar

2008-09-17 @ 22:19:48
Postat av: Vanessa

Hej Hanna

Den är jätte god jag lovar !!!! Kram

2008-09-18 @ 10:32:08
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Tiinapina

m.n: Har du gått morgonpromenader själv då du verkar ha sån stenkoll vad de ger? Om inte, så är det kanske just precis vad du behöver..Kanske inte just i förbränningssyfte utan för den mentala kicken det ger inför en ny dag eller för den inre monologen man för med sig själv och rensar bort (förhoppningsvis) de negativa sakerna som irriterar dig i ditt liv! Vad sägs? Gå några promenader så blir du kanske på bättre humör och kan glädjas åt andra människors framsteg och liv! Puss på dig!

2008-09-18 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0