Bästa benpass på länge

Idag kan jag med stolthet säga att jag är så jävla nöjd med mig själv. Shit jag drog på som fan och det var en av dietens bästa benpass. Jag började med vanliga knäböj med 60 kg och gjorde 15 reps djupa sedan 70 kg 12 reps 80 kg  tror det var en 6a här . Jösses jag kände mig trotts allt stark i benen . Sedan var det my baby miss legpress :o) låga vikter höga reps och jag spände musklerna hela tiden så är lätta vikter helt plötligt tunga trotts allt  4 såna set typ 20-25 reps

Körde en bra rump övning i hacken  och körde också några set cissy i hacken vilket tog brutal slut på mina ben . Körde på till benspark och lårcurl och shit pommes fritz mina ben hade nog gått i graven hahahah men dom fik en sista omgång i benspark :o) Jag gik hem med ett leende och en revenge som duger gott och väll från förra veckans benpass. Jag även solade för första gången idag i solarium.

Sedan var det raka vägen till Ica för min barn ville absolut ha sin lördags godis!!!! GAHHH men ok dom fik lite och vi ska snart ha mys kväll med lite chips och jag ska njuta av en varm kopp te istället. En bra sak är att idag har min mat varit nog dietens största hit och det var torsk ! Jösses vad lyckat den var. I'm proud and very happy.  Dom andra fik en kyckling gryta med potatis i och massa grönsaker som dom gillade jätte mycket. Så idag är en riktig bra dag .

Vad har ni för er ikväll?

Lägger in en recept på brownies som är nyttig men gott. Jag har gjort detta till familjen och vänner och det var en hit . Receptet hittade jag på Bodys. Forum .
Standard

2 dl specialvetemjöl ( tex dinkel)
4 dl hermesetas (Motsvarande 4 dl socker)
1,5 dl kakao
2 msk snabbkaffepulver
2 tsk bakpulver
2 krm salt
6 stora ägg
500g lättkesella

Blanda de torra ingredienserna. Vispa ner ordentligt i de knäckta äggenmed elvisp. Tillsätt kesellan, vispa mer.

Häll ner i en ganska stor platt oljad form. Ca 15 bitar (mockarutstorlek).

10-12min i 200grader.

Servera med vallfritt tillbehör .







Kommentarer
Postat av: snuttan347

Mums Brownies, sugen man blev nu.hade suttit fint nu när jag ska jobba natten..

Kul att ditt pass gick bra idag..

Keep up the god work ..Hälsa familjen.

Kram

2008-09-20 @ 21:47:36
Postat av: Susanne

Det där såg mumsfillibabba ut det! :P

2008-09-21 @ 13:59:52
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Pernilla

Det hade suttit fint i min mage också :o)

Hälsa jIMMY

vi ses i veckan.

2008-09-21 @ 18:14:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Sussane

Skoj att du tittar in här. Din blogg får mig sugen på allt gott ju .

2008-09-21 @ 18:14:53
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0