Äntligen Fredag

God morgon  people

Gissa om jag har sovit bra inatt :o) oj så skönt det är att känna sig utvilad. Sömn som jag har sagt många gånger tidigare gör så otroligt mycket . Tyvärr ligger vi i säng så pass tidigt att jag hinner inte njuta av en tv stund alls . Kanske bra ? Men det gör inget för det är 11 veckor kvar 80 dagar idag och 1920 timmar kvar !!!  hahaha

Ingen cardio idag heller och det känns soft måste jag säga =0) sitter här med en stor kopp te och väntar med att äta min gröt . Neo Sover fortfarande, Jessica har gjort sig klar och Martin leker redan .o) Martin är upe halv sju för att åka själv till skolan med hans kompis Jerry . Han har sköt sig otroligt bra och jag behöver inte säga något alls till honom . Jessica har nog sprayat 1/3 del av hår spray  flaskan på håret men vad gör man inte för at vara en fjortis .... bara att rida ut tänker morsan .

Kl nio ska jag få ben massage i solna och idag kommer Daniel köra djupare massage *gråter* då ljumsken har klagat lite .  Inatt kom Neo till mig och lade sig jätte nära mig det var så mysigt  och det är som att han lägger sig nära mitt hjärta då det säga vara en trygghets grej då dom hörde hjärtat slå dagligen i 9 mån när dom låg i magen . Måste säga att vara gravid är en upplevelse värd att uppleva. Min vännina Paula är hög gravid hon ska ha barn i Januari  med sin sambo Jörgen . Det ser ut att vara en liten snopp som ligger i hennes mage :o) så UNDERBART.

Är det någon av er som ska ha barn snart? Eller planerar att bli med barn? Tycker jag barar ser gravida kvinnor överallt just nu .

Idag kommer vara en bra dag !!! Neo har uppvisning kl 15 på förskolan där det kommer bjudas på kaffe och paj eller fika får se vad som bjuds medan jag får njuta av vatten eller te . Glöm inte att boka biljetter till Fitnessfestivalen !!!! man kan göra det på ticnet.se



Kommentarer
Postat av: P

:D låter som du är lite sugen på bebis igen?!!

kom igen ;)

2008-09-19 @ 10:10:24
Postat av: yalda

hihi en snopp i hennes mage! Du är rolig du!

2008-09-19 @ 11:19:23
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0