Äntligen Fredag

Va skönt att det är fredag redan :o) Dagen började med att jag och david låg och kramades och ingen av oss ville upp ur sängen ;o) när det är mörkt och kallt ute vill man helst ligga kvar under sin dun täcke eller hur ?

Hur som jag har idag kört mina 90 min morgon cardio och mina ben kändes ok till det hade gått en timme då kändes dom otroligt tunga !!! Men det är då man ska ha bra musik och 107,5 håller bra standard för min del . Idag var det långkalsoner , mösa ja hela kittet som gällde för jag frös redan hemma innan jag begav mig ut.

Idag provade jag något nytt med gröten , jag hade min hypro 85 cappuccino smak till och OH MY GOD I WAS IN HEAVEN !!!! Så krämig och god jösses jag ville inte att det skulle ta slut men eftersom det är inte mycket till frukost just nu så vips så var det borta :o(  men den här vecka har jag uppnått dietens lägsta vikt !!!! dock håller jag det hemligt tills imorgon men shit vad det kändes som en belöning av hur man har slitit under veckan och mått som en dö kossa hahaha.

Efter frukost var det dags att ta min son till Tandläkaren och sedan körde pappa vidare honom till förskolan . Jag kommer städa lite , jobba, och laga mat då det är mycket idag dessutom. Igår kväll avslutade jag kvällen med att laga pannkakor till familjen då jag hade lovat min son Neo att han skulle få det igår. Jag var så slut men höll mitt löfte . Jag skulle ha filmat hur jag hänge vid spisen  och lukten var gjorde mig nästan tokig för jag ville bara ta en och äta med nougat choklad som min bror hällde på sin *gråter* men fint och lugn satt jag migner när jag var klar och njöt av min kvällsmål cappuccino hypro 85 krämig och gräddigt gud va jag njöt !!!! Det var min belöning !!

Jag fik frågan hur jag håller mig frisk just nu och det första ser jag till att ha ordentligt med kläder så jag inte fryser varje dag . Sedan varje morgon och kväll tar jag vitaminer . Jag tar multivitamin , C-vitamin samt vitlöks kapsplar dagligen . Jag tar också en homopatisk vitamin som hjälper immun försvaret att förstärka den dock vet jag ej vad den heter och orkar inte gå upp nu för att ta fram den . Men Hälsokosten vid gullmarsplan har allt och dom är riktig duktiga . Jag blir sällan sjuk och just nu har inte tid att vara sjuk så jag gör det jag kan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0