Vitlöks andedräkt

Ja här hemma luktar jag , Ben och David vitlök så det står härligt till . Det började med att Ben fik ont i halsen och sedan kände David att han hade något på gång i kroppen och igår kväll började näsan rinnapå mig och jag snabbt drog iväg ett sms till min coach och det tog inte långt tid innan jag får ett sms ta 3 stycken vitlöks klyftor tugga ordentligt och drick vatten så självklart lyssnar jag på coachen skalar 3 vitlöksklyftor och tugga fint och känner hur det tok brinner i käften !!! tog inte långt tills jag började känna att jag ville spy men satt mig ner och började svettas. Snacka om att lukta illa fyfabian. Tror en fluga skulle ha dött av min rap men nu mår jag bra !!! och åt samma sak 2 gånger idag hahahahha.

Dagen har gått bra och maten har varit gott. Idag var det kyckling och jag grillade den i min mini grill . Kolla hur jag laddade innan passet ...pasta ger verkligen bra tröööööööööööck

Skoja bara det var camillas mat som luktade så gott !!!Hon ska få igen sen när hon dietar dock får jag nog ha hjälm på hahaha.
Lagade en riktig god pangasfile idag David är iktig nöjd. Idag stekte jag den i stekpannan funkade hur bra som helst.

 Vi körde biceps altinerade med triceps , tog det lite lugnare men körde på riktig bra så jag var helt klart nöjd med dagens pass. Formen ser helt ok ut och nästa helg är det form check för både mig och David. Känner mig trygg och lugn och mina ikinis kommer vara skit snygg....gahhhhhhhhhhh vad jag längtar nu .

Nu är det kvälls mål .

Kommentarer
Postat av: Milla

Om du suktar mig när jag dietar får du nog skaffa en riktigt bra hjälm.. hehe..

Den där pastan var dock riktigt god så jag förstår om du blev riktigt sucktad!! Dock är det bara 8 veckor kvar sen får juh du oxå äta den.



Kram

2008-10-09 @ 22:50:44
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0